Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/50727
Title: Διοίκηση πολιτιστικών οργανισμών, επικοινωνιακή στρατηγική και ταυτότητα τόπου. Το Ίδρυμα Φωκά-Κοσμετάτου και το Ίδρυμα Γεωργίου και Μάρης Βεργωτή στην Κεφαλονιά.
Authors: Κοκκίνη, Ανδριανή
metadata.dc.contributor.advisor: Νικολαΐδου, Αφροδίτη
Keywords: διοίκηση πολιτιστικών οργανισμών;Management of cultural organizations;στρατηγική επικοινωνίας;communication strategy;αμφίδρομη επικοινωνία, διάδραση;a two-way communication, interaction;social media;social media;place branding;place branding;Ίδρυμα Φωκά-Κοσμετάτου;Fokas-Kosmetatos Foundation;Ίδρυμα Γ. & Μ. Βεργωτή;George & Marie Vergottis Foundation
Issue Date: 8-May-2021
Abstract: Οι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και τους τρόπους υλοποίησής και επίτευξης των στόχων τους τα τελευταία χρόνια λόγω της ραγδαίας εισβολής των νέων τεχνολογιών στην καθημερινότητά μας και της συνεχώς αυξανόμενης χρήσης της τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων από τους πολίτες. Η διοίκηση των οργανισμών και τα στρατηγικά εργαλεία που χρησιμοποιούν τους είναι καθοριστικά της παρουσίας των οργανισμών, της μακροχρόνιας ανταγωνιστικής εικόνας, της βιωσιμότητας αλλά και της προβολής τους. Πολιτιστικοί οργανισμοί που βρίσκονται σε μεγάλα αστικά και πολιτιστικά κέντρα έχουν μετασχηματίσει ψηφιακά δράσεις και εκθέσεις για να συνεχίσουν την επιτυχή επικοινωνία με το κοινό τους και την ίδια πρόκληση καλούνται να αντιμετωπίσουν και πολιτιστικοί οργανισμοί που βρίσκονται στην περιφέρεια. Η ανάγκη σήμερα είναι πιο επιτακτική από ποτέ για τους πολιτιστικούς οργανισμούς εξαιτίας της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης που ξεκίνησε το 2020 στον δυτικό κόσμο και οι πολιτιστικοί οργανισμοί παραμένουν κλειστοί για το κοινό τους. Η χρήση της τεχνολογίας είναι αρωγός για την συνέχιση λειτουργίας τους και επικοινωνίας με το κοινό. Η χρήση της τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων συνδράμουν στην προβολή του οργανισμού ταυτόχρονα σε πολύ μεγάλο κοινό ανά τον κόσμο και η σωστή αξιοποίησή της σε συνδυασμό με ένα πλάνο συνεργασίας με τοπικούς φορείς αυτοδιοίκησης μπορεί να ενισχύσει το branding τόπου των οργανισμών σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
140233_ΚΟΚΚΙΝΗ_ΑΝΔΡΙΑΝΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons