Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/50604
Title: Ψηφιακή αφήγηση: Αναπτύσσοντας τις γραπτές δεξιότητες Ελλήνων μικρών μαθητών σε μεικτό περιβάλλον εκμάθησης της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας
Authors: Tsigani, Christina
metadata.dc.contributor.advisor: Karagianni, Evangelia
Keywords: Digital Storytelling;Ψηφιακή αφήγηση;Blended learning;Μεικτή μάθηση;e-me platform;πλατφόρμα e-me;Process writing;Διαδικασία γραψίματος
Issue Date: 20-Mar-2021
Abstract: ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ 4/2024. Η διδασκαλία του γραμματισμού στον 21ο αιώνα έχει μεταμορφωθεί. Η παγκοσμιοποίηση και οι δικτυωμένοι υπολογιστές έχουν δημιουργήσει νέες προκλήσεις για τους μελλοντικούς πολίτες απαιτώντας μια σειρά από νέες δεξιότητες για να αντιμετωπίσουν την πολλαπλότητα, την πολυτροπικότητα και την ποικιλία κοινωνικών περιβαλλόντων. Επομένως, η διδασκαλία του γραπτού λόγου θα έπρεπε να συμμορφωθεί με τις σύγχρονες παιδαγωγικές τάσεις που την τοποθετούν σε αυθεντικά, τεχνολογικά υποστηριζόμενα περιβάλλοντα όπου η γνώση κατασκευάζεται μέσα από την κοινωνικοποίηση και επεκτείνεται πέρα από τους τοίχους της τάξης. Η παρούσα διατριβή περιγράφει μια μικρής κλίμακας εκπαιδευτική έρευνα που διεξήχθη σε μαθητές 6ης τάξης του δημόσιου, ελληνικού δημοτικού σχολείου. Στόχος της ήταν να ερευνήσει την ανάπτυξη των γραπτών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από την εφαρμογή ενός πρότζεκτ ψηφιακής αφήγησης δομημένου σύμφωνα με τις αρχές της μεθόδου πρότζεκτ και πραγματοποιημένου πλήρως διαδικτυακά σε περιβάλλον μεικτής μάθησης. Υιοθετήθηκε μια προσέγγιση με βάση την διαδικασία και αξιοποιήθηκε μια ποικιλία εφαρμογών Web 2.0 για να υποβοηθήσει την διδακτική διαδικασία: Webex meetings για σύγχρονα μαθήματα, πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης e-me για ασύγχρονα μαθήματα, συνεργατικά έγγραφα Google και το Storybird για την δημοσίευση των τελικών προϊόντων. Η έρευνα διεξήχθη κατά την διάρκεια της περιόδου της καραντίνας του Δεκεμβρίου 2020 και μια ποικιλία εργαλείων μέτρησης χρησιμοποιήθηκε για να συσσωρεύσει πολλαπλές οπτικές. Τα δεδομένα κωδικοποιήθηκαν κα αναλύθηκαν πριν την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Τα ευρήματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά για την ανάπτυξη των γραπτών δεξιοτήτων των μαθητών και υποβοήθησαν μια μεταστροφή στη στάση των μαθητών απέναντι στη συνεργατικότητα και τον τεχνολογικώς διαμεσολαβούμενο γραπτό λόγο. Τελικά, λαμβάνοντας υπόψιν τους περιορισμούς της έρευνας σκιαγραφήθηκε μια σειρά προτάσεων για μελλοντική έρευνα και εξήχθησαν κάποια γενικά συμπεράσματα.
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
507502_Tsigani_Christina_Preview.pdfShort version382.25 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons