Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/50029
Title: “Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών Μουσικής σχετικά με την αξιοποίηση της μεθοδολογίας εκπαίδευσης ενηλίκων στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα”
Authors: Σαββοπούλου, Μαρία
metadata.dc.contributor.advisor: Φραγκούλης, Ιωσήφ
Keywords: επιμόρφωση, επιμορφωτικές ανάγκες, εκπαιδευτικοί μουσικής, εκπαίδευση ενηλίκων
Issue Date: 12-Sep-2020
Abstract: Στη διαρκώς εξελισσόμενη και μεταβαλλόμενη κοινωνίας μας, η εκπαίδευση και η κατάρτιση αποτελούν ολοένα και περισσότερο αναγκαίες συνιστώσες για την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη του ανθρώπου. Βασικές κοινωνικές ικανότητες και εξειδικευμένες γνώσεις είναι στοιχεία που πρέπει να διαθέτει αυτός που θέλει να αποτελεί ενεργό κοµµάτι αυτής της κοινωνίας. Η αξιοποίηση νέων εκπαιδευτικών μεθόδων που δημιουργούν ενεργητικούς εκπαιδευόμενους στη διαδικασία της μάθησης, που συνδέουν την εφαρμογή του θεωρητικού πλαισίου με την πράξη, εφαρμόζεται όλο και περισσότερο στα προγράµµατα επιμόρφωσης των εκπαιδευομένων. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και τα μοντέλα μάθησης που εφαρμόζονταν μέχρι το πρόσφατο παρελθόν είναι πλέον τετριμμένα και κρίνεται επιτακτική η ανάγκη αξιοποίησης μοντέλων διδασκαλίας κατά τα οποία θα επιλέγεται ο βιωματικός τρόπος μάθησης. Γι’ αυτό το λόγο υιοθετείται μια νέα προοπτική η οποία λαµβάνει υπόψη την ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευόμενου και θεωρεί ότι η εκπαιδευτική διαδικασία δεν πρέπει να προσφέρει έτοιµες λύσεις αλλά να βοηθάει τον εκπαιδευόμενο να αναπτύξει µόνος του εναλλακτικές στρατηγικές. Να του δίνει το έναυσμα να σκέφτεται και να αποφασίζει µόνος του για τα θέµατα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με κατάλληλη αξιοποίηση της προϋπάρχουσας εμπειρίας του.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SAVVOPOULOU MARIA_122260_DE.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.