Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49809
Title: Στοχευμένος ηχητικός σχεδιασμός με σκοπό τη βελτίωση της διαδικτυακής διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Authors: Φασέγκας, Σπυρίδων
metadata.dc.contributor.advisor: Καλλίρης, Γεώργιος
Keywords: ηχητικό περιεχόμενο διαδικτυακής διαφήμισης;στοχευμένος ηχητικός σχεδιασμός;Διαδικτυακή διαφήμιση;Ψυχοακουστική
Issue Date: 17-Oct-2020
Abstract: Βασικός στόχος της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση του κατά πόσο ο στοχευμένος ηχητικός σχεδιασμός μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα συστατικά μιας επιτυχημένης διαδικτυακής διαφήμισης λαμβάνοντας υπόψιν τα τελευταία ευρήματα της επιστήμης της ψυχοακουστικής και ο ηχητικός σχεδιασμός μέσω της επιλογής κατάλληλων ηχητικών στοιχείων, τεχνολογιών, εργαλείων και τεχνικών, συμβάλλουν ώστε το διαφημιστικό μήνυμα να είναι ελκυστικό και ευχάριστο ηχητικά και νοηματικά και να αποτυπώνει στο συνειδητό και στο προσυνειδητό την επιθυμητή πληροφορία και με τον τρόπο αυτό κερδίζει το ενδιαφέρον του χρήστη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, στόχος της εργασίας είναι να εξετασθεί το αν το ηχητικό περιεχόμενο στην διαδικτυακή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οδηγήσει σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα δηλαδή σε μια τελική διαφήμιση με τα ιδανικότερα ποσοστά απήχησης και αποτύπωσης στον καταναλωτή και πως μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο αυτού του στόχου, υλοποιήθηκε ανάλυση έξι διαφημιστικών σποτ για δυο βασικές κατηγορίες προϊόντων, τα οποία σποτ διέφεραν ως προς τον ακουστικό και οπτικό σχεδιασμό τους, ενώ ακολούθησε συλλογή υλικού μέσω απαντήσεων σε σχετικό ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε στους συμμετέχοντες οι οποίοι απάντησαν αφού είδαν και άκουσαν τα σποτ. Στόχος ήταν να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την αντίληψη των συμμετεχόντων αναφορικά με τα στοιχεία του ακουστικού σχεδιασμού των σποτ, που κατά την άποψή τους είναι ελκυστικά και μπορούν να λειτουργήσουν ως κριτήριο λήψης θετικών αποφάσεων για την αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων καθώς και την άποψή τους αναφορικά με τον τρόπο μέσω του οποίου ο ηχητικός σχεδιασμός σε σχέση με το ηχητικό περιεχόμενο στην διαδικτυακή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η δημιουργία προτύπων μπορούν να οδηγήσουν σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα δηλαδή σε μια τελική διαφήμιση με τα ιδανικότερα ποσοστά απήχησης και αποτύπωσης στον καταναλωτή.
Supervisor: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΑΣΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STD135378 - Spyridon Fasegkas.pdfSTD135378 - Spyridon Fasegkas27.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons