Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnanstasiadou, Alexandra-
dc.contributor.authorBoulousaki, Stavroula-
dc.date.accessioned2020-10-22T07:17:59Z-
dc.date.available2020-10-22T07:17:59Z-
dc.date.issued2020-09-26-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/49792-
dc.description.abstractΟ σύγχρονος κόσμος απαιτεί την ανάπτυξη της διαπολιτισμικότητας και η εφαρμογή της προσέγγισης CLIL εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό. Με την εφαρμογή των αρχών της στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο δάσκαλος μπορεί να προσφέρει στους μαθητές του την εξέλιξη της στοχευμένης γλώσσας, γνώση σε ένα συγκεκριμένο πεδίο, ενασχόληση σε αυθεντική επικοινωνία και ανάπτυξη διαπολιτισμικής συναίσθησης καθώς και δια βίου δεξιοτήτων. Η κύρια ιδέα πίσω από το CLIL είναι η διαθεματικότητα η οποία αντλώντας γνώση από διάφορες περιοχές της ύλης, οδηγεί σε μία ολιστική διεργασία γνώσης, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και διευκόλυνση της επικοινωνίας. Η παρακίνηση, αυτοπεποίθηση και ενθάρρυνση της μαθησιακής αυτονομίας είναι αξιοσημείωτοι παράγοντες στην επιτυχημένη εκμάθηση και μπορούν να επιτευχθούν μέσω δημιουργικών και διασκεδαστικών ασκήσεων που γαλουχούν τις πολλαπλές νοημοσύνες. Αυτές μπορούν να λειτουργήσουν σαν ερέθισμα για τους μικρούς μαθητές ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω διάφορα είδη νοημοσύνης και να εξοπλιστούν με στρατηγικές εκμάθησης οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν την δια βίου μάθησή τους. Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι πρώτον, να απεικονίσει την ενσωμάτωση της θεωρίας των Πολλαπλών Νοημοσυνών και της μεθόδου CLIL με σκοπό τα παιδιά να δρέψουν τα μαθησιακά οφέλη. Συγκεκριμένα, ο δάσκαλος σχεδίασε μαθήματα που ακολουθούν τις αρχές των δύο προαναφερόμενων θεωριών. Τα μαθήματα αντλούν υλικό και πληροφορίες από το μάθημα της Γεωγραφίας 6ης Δημοτικού και φιλοδοξούν να προάγουν ισάξια τις οχτώ νοημοσύνες. Επιπλέον, τα ερευνητικά εργαλεία εξέτασαν το κίνητρο των νέων μαθητών για μάθηση και την στάση τους απέναντι στην στοχευόμενη γλώσσα. Τελικά, ερευνήθηκε αν ο συνδυασμός των δύο θεωριών μπορεί να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναγνωρίσουν τις δυνάμεις τους, στυλ και στρατηγικές που διευκολύνουν τη μάθησή τους. γεγονότα τα οποία καθιστούν σημαντικά βήματα στην ανάπτυξη της αυτονομίας των μαθητών.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationBouniol, P. (2004). ‘Learning Theories’. In Bouniol, P. & Zouganeli, K. (Eds), Teaching English to Young Learners, Volume I. Patras: Hellenic Open University, 65- 123.el_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectCLIL, Multiple Intelligences, Young English as a Foreign Language (EFL) Learners.el_GR
dc.titleFostering Multiple Intelligences through CLIL: a case study of private EFL lessonsel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinΠροάγοντας τις Πολλαπλές Νοημοσύνες μέσα από την προσέγγιση CLIL: μία μελέτη περίπτωσης στο μάθημα των Αγγλικών στον ιδιωτικό τομέαel_GR
dc.description.abstractlatinThe modern world demands the development of multiculturalism and the implementation of the CLIL approach serves to this end. By applying its principles into the teaching procedure, the teacher can offer to his or her students advancement of the target language, knowledge of a specific field, engagement into authentic communication and development of intercultural awareness and lifelong skills. The main idea behind CLIL is cross-curricularity which by employing knowledge from various subjects of the curriculum, leads to a holistic process of knowledge, development of critical thinking and facilitation of communication. Motivation, confidence and encouragement of learning autonomy are significant factors determining successful learning and this can be achieved through creative and enjoyable tasks fostering the multiple intelligences. These can work as a stimulus for young learners to develop further various types of intelligence and be equipped with learning strategies which can assist their lifelong learning. The purpose of this study is, firstly, to depict the integration of the Multiple Intelligences theory in the CLIL method with a view to Young Learners’ reaping the learning benefits. Specifically, the teacher designed lessons following the principles of the two forementioned theories. The lessons draw material and information from the subject of Geography of the 6th grade of Primary school and aspire to promote equally the eight intelligences. Furthermore, the research tools examined Young Learners’ motivation towards learning and attitude towards the target language. Last but not least, it was investigated whether the combination of the two theories can encourage young learners to identify their strengths, styles and strategies facilitating their learning; facts which constitute important steps to develop learners’ autonomy.el_GR
dc.bibliography.number157el_GR
dc.audienceΔιδάσκοντας την Αγγλική ως Δεύτερη/Ξένη Γλώσσαel_GR
dc.coverage.pages143el_GR
dc.coverage.references36el_GR
dc.coverage.appendixes8el_GR
dc.description.other0el_GR
dc.contributor.advisor1Anastasiadou, Alexandra-
dc.contributor.advisor2Stathopoulou, Maria-
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation-converted.pdf3.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons