Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49792
Title: Fostering Multiple Intelligences through CLIL: a case study of private EFL lessons
Authors: Boulousaki, Stavroula
metadata.dc.contributor.advisor: Ananstasiadou, Alexandra
Keywords: CLIL, Multiple Intelligences, Young English as a Foreign Language (EFL) Learners.
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Ο σύγχρονος κόσμος απαιτεί την ανάπτυξη της διαπολιτισμικότητας και η εφαρμογή της προσέγγισης CLIL εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό. Με την εφαρμογή των αρχών της στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο δάσκαλος μπορεί να προσφέρει στους μαθητές του την εξέλιξη της στοχευμένης γλώσσας, γνώση σε ένα συγκεκριμένο πεδίο, ενασχόληση σε αυθεντική επικοινωνία και ανάπτυξη διαπολιτισμικής συναίσθησης καθώς και δια βίου δεξιοτήτων. Η κύρια ιδέα πίσω από το CLIL είναι η διαθεματικότητα η οποία αντλώντας γνώση από διάφορες περιοχές της ύλης, οδηγεί σε μία ολιστική διεργασία γνώσης, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και διευκόλυνση της επικοινωνίας. Η παρακίνηση, αυτοπεποίθηση και ενθάρρυνση της μαθησιακής αυτονομίας είναι αξιοσημείωτοι παράγοντες στην επιτυχημένη εκμάθηση και μπορούν να επιτευχθούν μέσω δημιουργικών και διασκεδαστικών ασκήσεων που γαλουχούν τις πολλαπλές νοημοσύνες. Αυτές μπορούν να λειτουργήσουν σαν ερέθισμα για τους μικρούς μαθητές ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω διάφορα είδη νοημοσύνης και να εξοπλιστούν με στρατηγικές εκμάθησης οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν την δια βίου μάθησή τους. Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι πρώτον, να απεικονίσει την ενσωμάτωση της θεωρίας των Πολλαπλών Νοημοσυνών και της μεθόδου CLIL με σκοπό τα παιδιά να δρέψουν τα μαθησιακά οφέλη. Συγκεκριμένα, ο δάσκαλος σχεδίασε μαθήματα που ακολουθούν τις αρχές των δύο προαναφερόμενων θεωριών. Τα μαθήματα αντλούν υλικό και πληροφορίες από το μάθημα της Γεωγραφίας 6ης Δημοτικού και φιλοδοξούν να προάγουν ισάξια τις οχτώ νοημοσύνες. Επιπλέον, τα ερευνητικά εργαλεία εξέτασαν το κίνητρο των νέων μαθητών για μάθηση και την στάση τους απέναντι στην στοχευόμενη γλώσσα. Τελικά, ερευνήθηκε αν ο συνδυασμός των δύο θεωριών μπορεί να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναγνωρίσουν τις δυνάμεις τους, στυλ και στρατηγικές που διευκολύνουν τη μάθησή τους. γεγονότα τα οποία καθιστούν σημαντικά βήματα στην ανάπτυξη της αυτονομίας των μαθητών.
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation-converted.pdf3.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons