Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49432
Title: Ενίσχυση της Προφορικής Επίδοσης των Μικρών Μαθητών στις Προφορικές Εξετάσεις ΚΠΓ Εφαρμόζοντας Βίντεο Ψηφιακής Εξιστόρησης με Storytime και Unboxing
Authors: CHRYSIKAKI, ELENI
metadata.dc.contributor.advisor: Zafiri, Makrina
Keywords: Digital-storytelling;KPG examinations;Video;vocabulary
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Αρκετές πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι η μαθησιακή διαδικασία των μαθητών μπορεί να έχει αξιοσημείωτα οφέλη από τη χρήση της αφήγησης στο πλαίσιο διδασκαλίας. Αυτή η μελέτη εκτιμά ότι η χρήση ψηφιακών βίντεο αφήγησης μπορεί να βελτιώσει τις ικανότητες των μαθητών να μάθουν μια ξένη γλώσσα, όπως τα Αγγλικά αποτελεσματικά. Αυτή η έρευνα εφαρμόζει DST βίντεο σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα μαθημάτων για τις εξετάσεις KPG. Οι συμμετέχοντες της ομάδας ελέγχου ακολουθούν μια προσέγγιση βιβλίου μαθημάτων. Αντίθετα, οι συμμετέχοντες της πειραματικής ομάδας εκτίθενται σε DST βίντεο μαζί με το βιβλίο μαθημάτων. Τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δειγμάτων t-τεστ δείχνουν μια στατιστική σημασία μεταξύ των αποτελεσμάτων της ομάδας ελέγχου και της πειραματικής ομάδας. Η στατιστική σημασία των δοκιμών δείχνει ότι τα βίντεο DST έχουν θετικό αντίκτυπο στην απόδοση των μαθητών σε όλες σχεδόν τις ενότητες των εξετάσεων KPG. Προτείνεται περαιτέρω έρευνα με τη χρήση ενός μεγαλύτερου δείγματος.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
121503_CHRYSIKAKI_ELENI.pdf18.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.