Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛιόντου , Τρισεύγενη-
dc.contributor.authorΜπατσάκη, Νεκταρία-
dc.date.accessioned2020-10-15T06:41:54Z-
dc.date.available2020-10-15T06:41:54Z-
dc.date.issued2020-09-26-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/49430-
dc.description.abstractΠερίληψη Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας υπήρξε η υποστηρίξη των προσπαθειών που καταβάλλονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έτσι ώστε να συνδεθεί το ελληνικό πλαίσιο της διδασκαλίας και εκμάθησης της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας με τις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και τη σχετική προετοιμασία που απαιτείται για αυτό, με ιδιαίτερη έμφαση σε δραστηριότητες κατανόησης γραπτού λόγου. Η παρούσα μελέτη επικεντρώθηκε στη σύγκριση δραστηριοτήτων κατανόησης γραπτού λόγου που περιλαμβάνονται στο σχολικό βιβλίο της Έκτης τάξης του Δημοτικού Σχολείου και στα θέματα εξετασεων Α1/Α2 επιπέδου του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. Σε συνέχεια της συγκεκριμένης σύγκρισης, πραγματοποιήθηκε μικρής εμβέλειας πειραματική μελέτη όπου αυθεντικές ασκήσεις κατανόησης κειμένου από τις εξετάσεις ΚΠΓ δόθηκαν σε μαθητές της πειραματική ομάδας. Η παρέμβαση αξιολογήθηκε μέσω της χρήσης ποσοτικών και ποιοτικών εργαλείων. Σύμφωνα με τα ανάληση των δεδομένων που συλλέχθησαν μέσω ερωτηματολογίων αλλά και από δύο γραπτές δοκιμασίες πριν και μετά την παρέμβαση, είναι δυνατόν να υποστηριχθεί ότι οι νέες δραστηριότητες κατανόησης γραπτού λόγου φαίνεται να είχαν θετική επίδραση στην επίδοση των μαθητών της πειραματικής ομάδας όσον αφορά την επίδοσή τους στη δεύτερη γραπτή δοκιμασία. Παρ’ όλα αυτά, δεδομένων των περιορισμών της παρούσας μελέτης όσον αφορά τη σύντομη περίοδο παρέμβασης, τον περιορισμένο αριθμό δραστηριοτήτων που χρησιμοποιήθηκαν στην ξενόγλωσση τάξη και τον μικρό αριθμό συμμετεχόντων προτείνεται περαιτέρω έρευνα στο μέλλον σχετικά με την αποτελεσματική ενσωμάτωση των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στο ελληνικό πλαίσιο της διδασκαλίας και εκμάθησης της Αγγλικής Γλώσσας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationCalfoglou, C. (2004). Reading: Theory and Practice. In C. Calfoglou & N. Sifakis (Eds.), Language Learning Skills & Materials (Oracy and Literacy), Vol.2 (pp. 35-135). Patras: Hellenic Open University.el_GR
dc.relationWest, R. (2004). Testing and Assessment in Language Learning (Vol.1). Patras: Hellenic Open University.el_GR
dc.relationWest, R. (2004). Testing and Assessment in Language Learning (Vol. 2). Patras: Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectA1/A2 KPG exams , Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας εξετάσεις επίπεδο Α1/Α2el_GR
dc.subjectGreek Primary School , Ελληνικό Δημοτικό Σχολείοel_GR
dc.subjectreading comprehension tasks , δραστηριότητες κατανόησης γραπτού λόγου,el_GR
dc.subjectBachman & Palmer Framework, πλαίσιο των Bachman και Palmerel_GR
dc.titleΣύγκριση των ασκήσεων κατανόησης γραπτού λόγου που περιέχονται στο ΚΠΓ επιπέδου Α και στο σχολικό βιβλίο της Έκτης τάξης του Δημοτικού Σχολείου : Μια διερευνητική προσέγγισηel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatin"Comparing Reading Comprehension Tasks in the KPG A level exam and the 6th grade of elementary school course book: an Exploratory Approach"el_GR
dc.description.abstractlatinAbstract The aim of the present dissertation was to support the efforts that are being made by the Greek Ministry of Education and Religious Affairs to link the Greek EFL teaching and learning context with the KPG exams and the relevant preparation required, focusing mainly on reading comprehension tasks. To this end, the present study focused on a comparison between the reading comprehension tasks included in the English 6th Grade primary state school coursebook and the A-Level integrated KPG exams. Following that, a quasiexperimental small scale study was carried out during which past KPG reading comprehension tasks were provided to young EFL learners belonging to the experimental group. The intervention was then evaluated through the use of both quantitative and qualitative tools. According to the findings collected through questionnaires but also through a pre- and a post-test, it can be argued that the new reading tasks had a beneficial impact on the experimental group learners’ reading comprehension performance. Nevertheless, the limitations pertinent in the study given the short intervention period, the limited number of tasks used in the EFL classroom and the small number of participants leave no room for generalizations but could serve as a springboard for future investigation on whether and how an effective integration of the KPG exams within the Greek EFL teaching and learning context could become a reality.el_GR
dc.bibliography.number43el_GR
dc.audienceΑΓΓ65 Η αξιολόγηση στην εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσαςel_GR
dc.coverage.pages145el_GR
dc.coverage.references1el_GR
dc.coverage.appendixes13el_GR
dc.description.otherΠίνακεςel_GR
dc.contributor.advisor1Λιόντου , Τρισεύγενη-
dc.contributor.advisor2Κωφού , Ιφιγένεια-
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BATSAKI_DISSERTATION_FINAL_ALL_OCTOBER_2020 (1).pdfΔιπλωματική Εργασία6.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons