Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49430
Title: Σύγκριση των ασκήσεων κατανόησης γραπτού λόγου που περιέχονται στο ΚΠΓ επιπέδου Α και στο σχολικό βιβλίο της Έκτης τάξης του Δημοτικού Σχολείου : Μια διερευνητική προσέγγιση
Authors: Μπατσάκη, Νεκταρία
metadata.dc.contributor.advisor: Λιόντου , Τρισεύγενη
Keywords: A1/A2 KPG exams , Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας εξετάσεις επίπεδο Α1/Α2;Greek Primary School , Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο;reading comprehension tasks , δραστηριότητες κατανόησης γραπτού λόγου,;Bachman & Palmer Framework, πλαίσιο των Bachman και Palmer
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Περίληψη Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας υπήρξε η υποστηρίξη των προσπαθειών που καταβάλλονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έτσι ώστε να συνδεθεί το ελληνικό πλαίσιο της διδασκαλίας και εκμάθησης της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας με τις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και τη σχετική προετοιμασία που απαιτείται για αυτό, με ιδιαίτερη έμφαση σε δραστηριότητες κατανόησης γραπτού λόγου. Η παρούσα μελέτη επικεντρώθηκε στη σύγκριση δραστηριοτήτων κατανόησης γραπτού λόγου που περιλαμβάνονται στο σχολικό βιβλίο της Έκτης τάξης του Δημοτικού Σχολείου και στα θέματα εξετασεων Α1/Α2 επιπέδου του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. Σε συνέχεια της συγκεκριμένης σύγκρισης, πραγματοποιήθηκε μικρής εμβέλειας πειραματική μελέτη όπου αυθεντικές ασκήσεις κατανόησης κειμένου από τις εξετάσεις ΚΠΓ δόθηκαν σε μαθητές της πειραματική ομάδας. Η παρέμβαση αξιολογήθηκε μέσω της χρήσης ποσοτικών και ποιοτικών εργαλείων. Σύμφωνα με τα ανάληση των δεδομένων που συλλέχθησαν μέσω ερωτηματολογίων αλλά και από δύο γραπτές δοκιμασίες πριν και μετά την παρέμβαση, είναι δυνατόν να υποστηριχθεί ότι οι νέες δραστηριότητες κατανόησης γραπτού λόγου φαίνεται να είχαν θετική επίδραση στην επίδοση των μαθητών της πειραματικής ομάδας όσον αφορά την επίδοσή τους στη δεύτερη γραπτή δοκιμασία. Παρ’ όλα αυτά, δεδομένων των περιορισμών της παρούσας μελέτης όσον αφορά τη σύντομη περίοδο παρέμβασης, τον περιορισμένο αριθμό δραστηριοτήτων που χρησιμοποιήθηκαν στην ξενόγλωσση τάξη και τον μικρό αριθμό συμμετεχόντων προτείνεται περαιτέρω έρευνα στο μέλλον σχετικά με την αποτελεσματική ενσωμάτωση των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στο ελληνικό πλαίσιο της διδασκαλίας και εκμάθησης της Αγγλικής Γλώσσας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BATSAKI_DISSERTATION_FINAL_ALL_OCTOBER_2020 (1).pdfΔιπλωματική Εργασία6.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons