Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49429
Title: Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Β1
Authors: ΛΟΥΤΣΗ, ΑΝΤΩΝΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΖΑΦΕΙΡΗ, ΜΑΚΡΙΝΑ
Keywords: TECHNOLOGY;ACTION RESEARCH;DIFFERENTIATED INSTRUCTION;BLENDED LEARNING;WEB 2.0 TOOLS
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο να ερευνήσει την επιρροή της χρήσης των νέων τεχνολογικών μέσων στην εκμάθηση και παραγωγή γραπτού λόγου στην Αγγλική γλώσσα σε μαθητές επιπέδου Β1 και το κατά πόσο η χρήση των διαδικτυακών εργαλείων συμβάλλει στο να αυξήσει το ενδιαφέρον των μαθητών στην διαδικασία παραγωγής γραπτού λόγου. Συγκεκριμένα, αυτή η έρευνα θα προσπαθήσει να τεκμηριώσει την υπόθεση ότι οι μαθητές ωφελούνται στην ανάπτυξη της γραπτής δεξιότητας με την ενσωμάτωση των διαδικτυακών εργαλείων δεύτερης γενιάς. Η έρευνα θα διεξαχθεί σε δύο μαθητές, οι οποίοι παρακολουθούν ιδιαίτερα μαθήματα και προετοιμάζονται να λάβουν μέρος στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, τον Μάιο του 2020. Οι συμμετέχοντες μαθητές είναι 13 ετών και ανήκουν στο ίδιο επίπεδο γλωσσομάθειας. Η ανάλυση των ποιοτικών και ποσοτικών ευρημάτων της έρευνας θα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την ενσωμάτωση των διαδικτυακών εργαλείων στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν σκοπό να αναδείξουν την επιρροή της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της ικανότητας της παραγωγής και εκμάθησης του γραπτού λόγου και στην ενθάρρυνσή τους να μάθουν την Αγγλική γλώσσα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loutsi Antonia-89561- Dissertation- July 2020.pdf12.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.