Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49428
Title: Evaluation of metacognιtive strategy based activities for Young Learners
Authors: Χρυσού, Μαρία-Ελένη
metadata.dc.contributor.advisor: Καζαμία, Βασιλεία
Keywords: Metacognitive strategies;Metacognitive strategy- based activities;Young learners
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Η συγκεκριμένη έρευνα επικεντρώνεται στην διερεύνηση της αποτελεσματικότητας διαφόρων δραστηριοτήτων που έχουν σχεδιαστεί έστε να προωθούν τις μεταγνωστικές στρατηγικές καθώς και στη συμβολή τους στην προώθηση των μεταγνωστικών στρατηγικών των νέων μαθητών. Όσον αφορα τους στόχους της έρευνας, σκοπεύει να διερευνήσει εάν η ανεξαρτησία και η ικανότητα των μαθητών να εφαρμόζουν τις μεταγνωστικές στρατηγικές ενισχύονται με συνέπεια και επαρκή τρόπο μέσω των δραστηριότητων. Ένας επίπροσθετος στόχος αυτής της έρευνας αποτελεί αν η διδασκαλία των στρατηγικών επηρεάζει την επίδοση των μαθητών. Η έρευνα χρησιμποιεί κυρίως μια ποιοτίκη μέθοδο για την εξέταση δεδομένων, έτσι ώστε να διερευνήσει την ερευνητική μελέτη μέσω της χρήσεως των λιστών παρατήρησης. Όσον αφορά το ερευνητικό δείγμα,αποτελούνταν από μαθητές της Junior B,οι οποίοι αγγλικά ως ξένη γλώσσα σε ένα ιδιωτικό φροντιστήριο ξένων γλωσσών στην Αθήνα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η χρήση συγκεκριμένων μεταγνωστικών στρατηγικών από τους μαθητές αυξήθηκε σημαντικά, γεγονός που φαίνεται να επιβεβαιώνει την ερευνητική υπόθεση, ότι οι υπό αξιολόγηση δραστηριότητες βοηθούν εξαιρετικά τους νέους μαθητές στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της χρήσης των μεταγνωστικών τους στρατηγικών. Εκτός αυτού, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μεταγνωστικές στρατηγικές είχαν θετικό αντίκτυπο στην ακαδημαϊκή επίδοση των μαθητών. Σύμφωνα με τα ευρήματα, αυτή η έρευνα προσφέρει μαθησιακά και διδακτικά συμπεράσματα για την ενσωμάτωση της μεταγνωσίας στην τάξη.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THESIS- 134789-CHRYSOUMARIAELENI-.pdfΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ-ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ2.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons