Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49427
Title: Σύνδεση του ΚΠΓ επιπέδου Α1/2 με τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο. Ενσωμάτωση της προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΚΠΓ στο σχολικό πρόγραμμα.
Authors: Ευαγγελίδου, Ευδοξία
metadata.dc.contributor.advisor: Καρασίμος , Αθανάσιος
Keywords: English Αγγλικά;ΚΠΓ KPG;Integration Ενσωμάτωση;Inclusion 'Ενταξη;Criteria Κριτήρια;Evaluation Αξιολόγηση;Primary Δημοτικό;State School Δημοτικό Σχολείο;CEFR ΚΕΠΑ
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Περίληψη Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να εκτιμήσει την ενσωμάτωση των εξετάσεων ΚΠΓ, για την Αγγλική γλώσσα, στο δημόσιο σχολείο. Η ένταξη ξεκίνησε το 2012 με τη δημιουργία ενός ενιαίου προγράμματος σπουδών για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών που ορίζει το γλωσσικό υλικό των σχολικών βιβλίων σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΚΕΠΑ. Ο σκοπός αυτής της μελέτης ήταν να ανακαλύψει σε ποιο βαθμό η ένταξη είναι επιτυχής. Συγκεκριμένα, η έρευνα είχε ως στόχο να καταγράψει την τωρινή κατάσταση και να αξιολογήσει το γλωσσικό υλικό στα σχολικά βιβλία για να εκτιμήσει εάν είναι κατάλληλα για την προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις αποκλειστικά από το σχολείο. Επιπλέον, οι πεποιθήσεις και η στάση των εκπαιδευτικών για την λήψη ενός επίσημου πιστοποιητικού γλωσσομάθειας στο δημοτικό σχολείο είναι υπό εξέταση. Τέλος, η έρευνα αξιολόγησε πιθανές βελτιώσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν για να κάνουν τη διαδικασία μάθησης ευκολότερη και πιο αποτελεσματική. Για αυτήν τη μελέτη χρησιμοποιήθηκαν ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι για την αξιολόγηση της κατάστασης. Η έρευνα επικεντρώθηκε στην ικανότητα ανάγνωσης και στην επιτυχημένη ένταξή της στις εξετάσεις A1 / A2 ΚΠΓ. Πρώτον, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο χωρισμένο σε 5 ενότητες, το οποίο απάντησαν 50 εκπαιδευτικοί. Κάθε ενότητα αξιολόγησε μια διαφορετική πτυχή της μελέτης: το υπόβαθρο των δασκάλων, την εξοικείωση και τη γνώμη τους για τις εξετάσεις, τα κριτήρια ανάγνωσης για κάθε τάξη και τα προσωπικά τους σχόλια. Στη συνέχεια, έγινε στατιστική αξιολόγηση των δραστηριοτήτων ανάγνωσης στα βιβλία της 5ης και της 6ης τάξης. Τέλος, έγινε αξιολόγηση των οδηγιών των βιβλίων για να παρουσιαστεί η καθοδήγηση του βιβλίου και οι επιπλέον δραστηριότητες που περιέχει. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το βιβλίο περιέχει κατάλληλο υλικό για την ενσωμάτωση, αλλά δεν ταιριάζει πλήρως με τα κριτήρια του ΚΠΓ. Υπάρχουν επίσης ορισμένες πτυχές των βιβλίων που πρέπει να βελτιωθούν, μαζί με κάποιες αλλαγές που πρέπει να εφαρμοστούν στο ευρύτερο πλαίσιο των σχολικών μαθημάτων.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8215newfinalOK (3).pdf11.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.