Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/49417
Title: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΚΑΙ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ:
Authors: ΚΙΡΚΙΝΗ, ΕΛΕΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Keywords: facebook;instagram
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙ[ΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΠΛΑΤΙΦΟΡΜΕΣ, ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ ΚΑΙ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΣΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΛΑΤΙΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134732-Kirkini Eleni.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας551.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.