Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/48585
Title: ΛΟΑΤ τουρισμός στην Ελλάδα. Παράγοντες ανάπτυξης και ενσωμάτωσης του στο τουριστικό προϊόν της χώρας και σχεδιασμός marketing plan.
Authors: Μακρής, Κωνσταντίνος
metadata.dc.contributor.advisor: Κατσώνη, Βασιλική
Keywords: ΛΟΑΤ+;LGBT+;τουρισμός;tourism;ομοφυλόφιλοι;homosexuals;λεσβίες;lesbians;αμφιφυλόλοφιλοι;bisexuals;Ελλάδα;Greece
Issue Date: 26-Sep-2020
Abstract: Ο ΛΟΑΤ+ τουρισμός στην Ελλάδα υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια με χαρακτηριστικό παράδειγμα το νησί της Μυκόνου, που αποτελεί διεθνή προορισμό για τα άτομα της κοινότητας. Το τουριστικό προϊόν της χώρας, εκτός από τη διαμονή, τις μεταφορές, το φυσικό περιβάλλον κλπ, προσφέρει μια πληθώρα εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Όμως τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ΛΟΑΤ+ κοινότητας δε φαίνεται να έχουν συμπεριληφθεί στο σχεδιασμό του τουριστικού αυτού προϊόντος. Και αυτό προκύπτει σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, που σε κάποιες περιπτώσεις, όπως στην Ισπανία, ο ΛΟΑΤ+ τουρισμός έχει ενταχθεί στο brand της χώρας. Για να φτάσει να γίνει αυτό πραγματικότητα, πρέπει να αναλυθούν τα χαρακτηριστικά της ΛΟΑΤ+ κοινότητας και οι παράγοντες που επηρεάζουν τις καταναλωτικές τους συμπεριφορές, καθώς και οι παράγοντες που θα συντείνουν στο να ενσωματωθούν αυτά στο υπάρχον τουριστικό προϊόν της χώρας. Το marketing προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία για να γίνει αυτή η μελέτη, ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω ο ΛΟΑΤ+ τουρισμός στην Ελλάδα.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125595_Makris_Konstantinos.pdfΔιπλωματική1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.