Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/48107
Title: H χρήση των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και η συμβολή τους στο πολιτιστικό μάρκετινγκ των φεστιβάλ. Συγκριτική ανάλυση των φεστιβάλ Athens Digital Arts Festival και Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας»
Authors: Λυκομήτρου, Ποσούλα
metadata.dc.contributor.advisor: Κουντούρη, Φανή
Keywords: Μάρκετινγκ;Marketing;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Social Media;Επικοινωνία;Communication;Κοινό;Audience;Athens Digital Arts Festival;Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας»;Athens International Film Festival "Opening Nights"
Issue Date: 19-Sep-2020
Abstract: Η εργασία αυτή πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στις αρχές του πολιτιστικού μάρκετινγκ των φεστιβάλ με κύρια στόχευση την ανάλυση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας, τον τρόπο αξιοποίησής τους, την χρήση των σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας και την προώθηση του πολιτιστικού αγαθού που προσφέρουν. Σκοπός της εργασίας είναι να αποτυπωθεί ο βαθμός της συμβολής των σύγχρονων αυτών ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στη στρατηγική των φεστιβάλ και το πώς αυτό θα βοηθήσει στην διατήρηση του κοινού και στην προσέλκυση κοινού. Σε πρώτη φάση αναλύονται βασικές αρχές της επικοινωνίας, ο ρόλος της πολιτιστικής επικοινωνίας στο φεστιβάλ, οι αρχές μάρκετινγκ και η ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας μέσα από την χρήση και αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και των εργαλείων που αξιοποιούν τα φεστιβάλ. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται δύο φεστιβάλ, το Athens Digital Arts Festival και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας», αναλύοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουν, καταγράφοντας τις δράσεις τους τον μήνα διεξαγωγής της τελευταίας τους ολοκληρωμένης κεντρικής διοργάνωσης, αποτυπώνοντας τα εργαλεία που χρησιμοποίησαν στο πλαίσιο της στρατηγικής τους, τον βαθμό αξιοποίησης αυτών και τον βαθμό αντίδρασης του κοινού. Στο πλαίσιο αυτό συλλέξαμε πρωτογενή στοιχεία μετά από επικοινωνία που είχαμε με στελέχη των φεστιβάλ. Τέλος μέσα από την ανάλυση των δεδομένων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγινε σύγκριση πάνω στις αρχές που εφάρμοσαν και τον βαθμό αξιοποίησης των μέσων που διαθέτουν τα δύο φεστιβάλ, καταλήγοντας σε κάποια βασικά συμπεράσματα που αφορούν στην αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο πλαίσιο της στρατηγικής που έχουν αναπτύξει.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
133741_ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΥ_ΠΟΣΟΥΛΑ.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.