Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/48018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝικολαΐδου, Αφροδίτη-
dc.contributor.authorΔημακόπουλος, Νικόλαος-
dc.date.accessioned2020-10-08T07:03:38Z-
dc.date.available2020-10-08T07:03:38Z-
dc.date.issued2020-09-19-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/48018-
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή παρουσιάζει έναν εκκλησιαστικό οργανισμό, την Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΝΠΔΔ), με την πολιτιστική του ιδιότητα, όπως αυτή εκδηλώνεται μέσα από συγκεκριμένες δράσεις και κατόπιν, αναζητά τρόπους εξέλιξης και ανάπτυξής του μέσα από τον σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας, θέτοντας ως στόχο την οικονομική επιβίωσή του και την συνέχιση του ιεραποστολικού, κατηχητικού, μορφωτικού, εκδοτικού έργου του με πιθανή επέκταση των δραστηριότητών του. Κατ’ αρχάς η θεωρητική αναζήτηση επικεντρώνεται στη σύνδεση Εκκλησίας, Επικοινωνίας και Πολιτισμού, ξεδιπλώνει την επίδραση που έχει η Εκκλησία στην ευρύτερη τέχνη και τον Πολιτισμό και με βάση τα κριτήρια ενός πολιτιστικού οργανισμού αναδεικνύονται τα σημεία ταύτισης των δύο εννοιών. Κατά δεύτερον η πρακτική διερεύνηση διεξέρχεται τις δράσεις της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, ενώ αναζητείται και το περιθώριο ανάπτυξής της στον εκκλησιαστικό και ευρύτερο χώρο. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκαν οι συνεντεύξεις που έδωσαν ο Γενiκός Διευθυντής και Προϊσταμένοι κομβικών Τμημάτων, έγγραφα του Οργανισμού και στατιστικά στοιχεία. Στις συνεντεύξεις αναδείχθηκε ο Οργανισμός, οι δράσεις του, αλλά και οι αδυναμίες και οι ελλείψεις που λειτουργούν ανασχετικά σε προσπάθειες εκσυγχρονισμού και περαιτέρω ανάπτυξης της Αποστολικής Διακονίας. Στα έγγραφα διαφαίνεται η βούληση και η έγκριση της κεντρικής Διοίκησης για επέκταση δραστηριοτήτων, ενώ τα στατιστικά στοιχεία παραπέμπουν στην ήδη καθορισμένη ηλεκτρονική διείσδυσή του στην ψηφιακή πραγματικότητα. Συνέπεια της έρευνας αυτής είναι η διαπίστωση ότι η Αποστoλική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος επιτελεί ένα πολυσχιδές έργο, που όμως δεν το προβάλλει, όσο πρέπει, στη σύγχρονη ψηφιοποιημένη πραγματικότητα, και χρειάζεται μια σύγχρονη οπτική προώθησής του για να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον εκκλησιαστικό χώρο. Παράλληλα, καθίσταται αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός του τεχνολογικού εξοπλισμού του Οργανισμού, ενώ πρέπει να συνεχιστεί η προσέγγιση τόσο των θρησκευόμενων όσο και των εφήβων με κάθε δυνατό τρόπο.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationTεχνολογίες της Πληροφορίας, Διαδίκτυο και Πολιτιστική Επικοινωνία / Δάλλας Κ.el_GR
dc.relationΣτρατηγικές στο τοπίο των πολιτιστικών οργανισμών στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης στο Εναλλακτικό Διδακτικό Υλικό της Θεματικἠς Ενότητας «Πολιτιστική Πολιτική και Διοίκηση» /Ζούνης Π.el_GR
dc.relationΠολιτιστική Επικοινωνία , Αρχές και Μέθοδοι Επικοινωνίας / Καστόρας Στ.el_GR
dc.relationΔιαχείριση προβολής πολιτστικών οργανισμών στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης στο Εναλλακτικό Διδακτικό Υλικό της Θεματικής Ενότητας «Πολιτιστική Πολιτική και Διοίκηση» / Κοντοχρήστου Μ.el_GR
dc.relationΟικονομία του Πολιτισμού , Οικονομική Διαχείριση / Κορρές Γ.el_GR
dc.relationΟ πολιτιστικός τομέας, η αγορά και το περιβάλλον του -Έρευνα Αγοράς - Το πολιτιστικὀ Αγαθό / Μακρή Α.el_GR
dc.relationΒασικές έννοιες και ζητήματα στη μελέτη του Πολιτισμού και της Τέχνης / Πασχαλίδης Α.el_GR
dc.relationΠολιτιστικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία των πολιτστικών οργανισμών / Σηφάκη Ε. & Σηφάκης Γ.el_GR
dc.relation«Η δομή του πολιτισμού στην Ελλάδα -Θεσμοί πολιτισμού και πολιτιστικά ιδρύματα στην Ελλάδα » / Χαμπούρη-Ιωαννίδου Αικ.el_GR
dc.relation«Στρατηγική Διαχείρισης των Πολιτιστικών Ιδρυμάτων» / Χαμπούρη-Ιωαννίδου Αικ.el_GR
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΑποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδοςel_GR
dc.subjectΠολιτισμόςel_GR
dc.subjectΤέχνεςel_GR
dc.subjectΕπικοινωνίαel_GR
dc.subjectApostoliki Diakonia of the Church of Greeceel_GR
dc.subjectCultureel_GR
dc.subjectArtsel_GR
dc.subjectCommunicationel_GR
dc.titleΗ Εκκλησία ως πολιτιστικός οργανισμός: αξιολόγηση και σχεδιασμός στρατηγικής επικοινωνίας της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΝΠΔΔ)el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinChurch as a cultural organization: Evaluation and design of strategic communication of Apostoliki Diakonia of the Church of Greece (Public Entity of Legal Law)el_GR
dc.description.abstractlatinThis project presents a church organisation, the Apostoliki Diakonia of the Church of Greece, with its’ cultural property as it is showed through specific actions and then, it seeks out for ways of evaluation and development through planning the communication strategy, setting as a target its’ financial survival and the continuance of its’ doctrinal, educational, publishing body of work with a potential expansion of its’ activities. First and foremost, its’ theoretical research focuses on the link between church, communication and culture, it displays the effect of the Church on art and culture and, according to the criteria of a cultural organisation, it illustrates the common points between these concepts. In the second place, its’ practical investigation is concerned with the actions of Apostoliki Diakonia of the Church of Greece, while it looks into the possibilities of extension in space of church and generally. Interviews from the Chief operating officer, supervisors of principle departments, archives of the organisation and statistics were used as investigating tools. The interviews point ad the organisation, its’ actions, but also its’ weaknesses and shortages which hinder the modernisation of the Apostoliki Diakonia. The archives feature the will and assent of the central administration for dilatation of activities, while statistics commit to its’ already defined intrusion in virtual reality. This research results in understanding that Apostoliki Diakonia conducts a multiple piece of work, which however does not promote it, as it should in the contemporary visual reality, and a perspective of boost is needed to become a milestone in the space of church. At the same time, it is vital that modernisation of the technological equipment of the organisation happens, while approaching the religious and the teenagers by any means ought to be continued.el_GR
dc.bibliography.number7el_GR
dc.audienceΔιοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων / ΔΠΜ61el_GR
dc.coverage.pages198el_GR
dc.coverage.references41el_GR
dc.coverage.appendixes3el_GR
dc.description.otherΠεριέχει : πίνακες, εικόνεςel_GR
dc.contributor.advisor1Νικολαΐδου, Αφροδίτη-
dc.contributor.advisor2Κουντούρη , Φανή-
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2020.pdfΔιπλωματική εργασία4.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons