Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/47853
Title: Η συνεισφορά της τέχνης στη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο
Authors: Μιμούση, Λίτσα
metadata.dc.contributor.advisor: Παπαδοπούλου, Ελένη
Keywords: art;apprentissage transformatif;émotions;expérience esthétique;motivation;τέχνη;μετασχηματιστική μάθηση;συναισθήματα;αισθητική εμπειρία;κίνητρο
Issue Date: 18-Sep-2020
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία προέκυψε ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικής έρευνας που διεξήχθη στην Ε’ και ΣΤ’ Τάξη τριών δημόσιων δημοτικών σχολείων του κέντρου της Αθήνας. Το επίπεδο στα Γαλλικά των μαθητών/μαθητριών μπορεί να πιστοποιηθεί ως αρχάριο ή ημιαρχάριο αντιστοίχως. Πραγματεύεται τη χρήση της τέχνης στη διδασκαλία της γαλλικής ωε ξένης γλωσσας. Περιλαμβάνει ειδικά σχεδιασμένα μαθήματα κατά τη διάρκεια ενός μηνός με υλικό που προσαρμόστηκε στις ανάγκες του συγκεκριμένου κοινού και που έχει ως στόχο την επαφή των μαθητών/μαθητριών με διαφορειτκές μορφές τέχνης. Παρατηρήσαμε τις επιδόσεις τους στο θέμα της εκμάθησης λεξιλογίου, καθώς και ανάκλησής του, όπως και στο θέμα της αναπαραγωγής γραπτού λόγου που σχετίζεται με τους γλωσσικούς στόχους του διανεμημένου υλικού. Με την ολοκλήρωση της έρευνας, οι μαθητές/μαθήτριες συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο όπου εξέφραζαν τη γνώμη τους για τη διδακτική μας παρέμβαση. Το ερωτηματολόγιο αυτό παρείχε σε εμάς ενδιαφέρουσες πληροφορίες αναφορικά με την πιθανή σχέση των κινήτρων μάθησης που αυξήθηκαν με το νέο, πρωτότυπο υλικό και τις καλύτερες από ό,τι συνήθως επιδόσεις τους. Σε αυτή την ποιοτική και ποσοτική έρευνα, εφαρμόσαμε επίσης τεχνικές μετασχηματισμού της μάθησης.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101296_ΜΙΜΟΥΣΗ_ΛΙΤΣΑ.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.