Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/47569
Title: Les perceptions des enseignants de FLE portant sur l’utilisation de la chanson en tant qu’outil didactique pour enseigner la grammaire à l’école primaire
Authors: ΣΠΛΙΝΗ, ΜΑΡΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΜΕΝΟΥΤΗ, ΚΑΝΕΛΛΑ
Keywords: Enseignement-apprentissage, chanson, motivation, compétence grammaticale, réalité des classes
Issue Date: 19-Sep-2020
Abstract: Ο στόχος αυτής της έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών γαλλικής γλώσσας σχετικά με την χρήση του τραγουδιού ως διδακτικό εργαλείο για την διδασκαλία / εκμάθηση της γραμματικής στο δημοτικό σχολείο. Τα αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν μετά από τη θεματική ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων έδειξαν ότι στο σύνολό τους οι καθηγητές γαλλικής γλώσσας θεωρούν το τραγούδι ως εκπαιδευτικό μέσο, το οποίο συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη κινήτρων για τους μαθητές του δημοτικού σχολείου και στη θετική τους στάση απέναντι στην εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Οι καθηγητές γαλλικής γλώσσας χρησιμοποιούν το τραγούδι επιλέγοντας στοιχεία, είτε από την παραδοσιακή προσέγγιση της γλώσσας, είτε από πιο σύγχρονες προσεγγίσεις, είτε προσφεύγουν σε έναν συνδυασμό προσεγγίσεων. Επιπλέον, αυτή η επιλογή εξαρτάται κάθε φορά από διάφορους παράγοντες, οι οποίοι έχουν να κάνουν με τις συνθήκες που επικρατούν στην τάξη. Η επιλογή του τραγουδιού, ο τρόπος με τον οποίο αξιοποιείται καθώς και η επιλογή του είδους των ασκήσεων και δραστηριοτήτων, οι οποίες απορρέουν κάθε φορά από το εκάστοτε τραγούδι, εξαρτάται από την πραγματικότητα της τάξης.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101310_ΣΠΛΙΝΗ_ΜΑΡΙΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.