Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/47042
Title: La pédagogie différenciée et l’enseignement du FLE aux enfants de l’école primaire ayant des troubles d’apprentissage et/ou TDAH (trouble du déficit de l’attention avec hyperactivité)
Authors: ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗ, ΕΥΔΟΞΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΓΑΛΑΝΗ, ΜΑΡΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Keywords: Pédagogie Différenciée;apprentissage de la langue française;école primaire;élèves ayant de troubles d’apprentissage et/ou TDAH
Issue Date: 19-Sep-2020
Abstract: Η δημιουργία αυτής της διπλωματικής εργασίας βασίστηκε στην ανάγκη διερεύνησης της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας ως ξένης σε μαθητές δημοτικού σχολείου που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες. Αυτή λοιπόν η εργασία έχει χωριστεί σε τρία μέρη προκειμένου να παρουσιαστούν όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν στην σωστή διερεύνηση και ανάλυση του παραπάνω θέματος. Στο πρώτο μέρος της συγκεκριμένης ΔΕ, αναφερόμαστε σε ορισμούς που αφορούν στις μαθησιακές δυσκολίες, την ορολογία τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, καθώς επίσης και στον ορισμό της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και την εμφάνισή της παρουσιάζοντας μέσω μίας ιστορικής αναδρομής, φημισμένους παιδαγωγούς όπως ο Piaget, o Freinet, η Montessori M., οι οποίοι ερεύνησαν και υιοθέτησαν την εφαρμογή μιας τέτοιας τεχνικής σε ανομοιογενείς τάξεις. Η έρευνά μας που αφορά στο δεύτερο μέρος της εργασίας προσπαθεί να εξετάσει , πρώτον, κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί στις μέρες μας είναι ικανοί στο να εντοπίσουν μαθητή ή μαθητές στην τάξη τους με μαθησιακές δυσκολίες και δεύτερον, αν εφαρμόζουν ή αν θα ήθελαν να εφαρμόσουν την μέθοδο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας προκειμένου να εντάξουν στους κόλπους της τάξης τους και τα «ιδιαίτερα» αυτά παιδιά ή αν θα επέλεγαν να μην διδάξουν καθόλου την γαλλική γλώσσα (ή γενικότερα μία ξένη γλώσσα) λόγω της δυσκολίας της σε παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Η Διπλωματική εργασία μας ολοκληρώνεται με το τρίτο μέρος, στο οποίο αποφασίσαμε να εντάξουμε προτεινόμενες δραστηριότητες τις οποίες θα μπορούσαν οι συνάδελφοι της γαλλικής γλώσσας είτε να τις εντάξουν στο μάθημά τους είτε να εμπνευστούν από αυτές προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και/ή ΔΕΠΥ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
131185_ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗ_ΕΥΔΟΞΙΑ.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής2.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.