Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45845
Title: Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα εξυπηρέτησης, ικανοποίηση και πίστη των ασθενών σε ιδιωτικά ιδρύματα υγείας στην Ελλάδα
Authors: Χατζησιδερή, Σοφία
metadata.dc.contributor.advisor: Σαρρή, Αικατερίνη
Keywords: SERVQUAL model,;Customer Satisfaction;private health institutions;Customer loyalty
Issue Date: 16-May-2020
Abstract: Η παρούσα μελέτη είναι μια προσπάθεια εντοπισμού των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών σε ιδιωτικά ιδρύματα υγείας στην Ελλάδα. Το εμπειρικό μέρος αποτελείται από μια έρευνα βάσει ερωτηματολογίου που εφαρμόζει ένα εννοιολογικό μοντέλο SERVQUAL όπως προτείνεται από τη σχετική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχουν κενά στην ποιότητα και ότι η αφοσίωση των πελατών επηρεάζεται θετικά από την ποιότητα των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών.
Supervisor: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation Chatzisideri Sofia.pdfpdf819.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons