Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45659
Title: Η Αξιολόγηση του Τουριστικού Προϊόντος της Κέρκυρας και Προτάσεις για Βελτίωση
Authors: Koντογεώργης, Γεώργιος
metadata.dc.contributor.advisor: Λίβας, Χρήστος
Keywords: Tουρισμός, Κέρκυρα, Προϊόν, Μάρκετινγκ;Tourism, Corfu, Product, Μarketing
Issue Date: 17-May-2020
Abstract: ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΜΑΪΟ 2023. Ο τουρισμός στη χώρα μας συμβάλλει σε μεγάλο ποσοστό στο Α.Ε.Π. Η Κέρκυρα είναι ένας τόπος με ιστορία και δυνατότητες στην ανάπτυξη του τουρισμού. Ο Βρετανός ποιητής Oscar Wild γοητευμένος από τη μαγεία της Κέρκυρας αφιέρωσε σ’ αυτήν το ποίημά του “Santi Deka”. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η συλλογή στοιχείων αναφορικά με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των τουριστών, η εκτίμηση του ποσοστού των επαναλαμβανόμενων τουριστών, η καταγραφή των δραστηριοτήτων των τουριστών και αυτών που επιθυμούσαν να πραγματοποιήσουν, η πραγματοποίηση συσχετίσων μεταξύ των ερωτήσεων και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τη βελτίωση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος. Η εργασία χωρίζεται σε επτά Κεφάλαια. Στο πρώτο παρουσιάζονται εισαγωγικές έννοιες και ο σκοπός της έρευνας, στο δεύτερο παρουσιάζονται διάφορες βασικές έννοιες του μάρκετινγκ, στο τρίτο παρουσιάζεται η τουριστική ζήτηση και προσφορά της Κέρκυρας, στο τέταρτο παρουσιάζεται η στρατηγική ανάλυση, στο πέμπτο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των απαντήσεων των ερωτηματολογίων, στο έκτο παρουσιάζονται οι συσχετίσεις μεταξύ των ερωτήσεων και στο έβδομο κεφάλαιο τα συμπεράσματα – προτάσεις για βελτίωση του τουριστικού προϊόντος. Ο πληθυσμός στόχος είναι οι αλλοδαποί τουρίστες που επισκέπτονται την Κέρκυρα κατά τη διάρκεια της περιόδου 15/8/19 – 15/10/19. Ο αριθμός των συμμετεχόντων στην έρευνα ήταν 334 άτομα. Η Μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι το μέγεθος δείγματος χωρίς πιθανότητα και η μέθοδος έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο με προσωπική συνέντευξη. Βασικά συμπεράσματα της παρούσας έρευνας και βιβλιογραφικής επισκόπησης είναι ότι η Κέρκυρα διαθέτει πολλά και σημαντικά αξιοθέατα, έχει πολιτιστικό πλούτο, παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, οι κάτοικοί της είναι πολύ φιλικοί, έχει επαναλαμβανόμενους τουρίστες, διαθέτει προσβασιμότητα και έχει αναπτύξει την οικονομία διαμοιρασμού. Ωστόσο, εξάγεται ότι αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα δημοσίων υποδομών (οδική ασφάλεια, καθαριότητα), προστασία του περιβάλλοντος και ότι δεν έχει αναπτύξει επαρκώς τις ειδικές μορφές τουρισμού παρά τις δυνατότητες που έχει. Τέλος, παρουσιάζονται προτάσεις βελτίωσης του τουριστικού προϊόντος σε κατηγορίες.
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons