Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45118
Title: Στρατηγική για την Αξιοποίηση των Πολιτιστικών Πόρων- Μελέτη περίπτωσης το νησί του Πόρου, Αργοσαρωνικός
Authors: Ψαριανού, Μαρία
metadata.dc.contributor.advisor: Τσακηρίδη, Όλγα
Keywords: βιώσιμη/ αειφόρος ανάπτυξη;τοπική ανάπτυξη;πολιτιστικοί πόροι;Πόρος, Αργοσαρωνικός
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει τη δύναμη και τη δυναμική του οικονομικού προγραμματισμού και σχεδιασμού αναφορικά με τη λειτουργία και ανάπτυξη των πολιτιστικών οργανισμών και να αναφερθεί σε ένα επιτυχημένο παράδειγμα εφαρμογής του. Συγκεκριμένα, η εργασία αναπτύσσεται σε δύο βασικές ενότητες που συνθέτουν και τη βασική δομή της: το θεωρητικό υπόβαθρο και τη μελέτη περίπτωσης. Η μεθοδολογία της εργασίας βασίστηκε σε ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία, στα επίσημα έντυπα απολογισμού και στρατηγικής του Ινστιτούτου και σε δεδομένα έγκυρων ιστοχώρων. Ο πολιτισμός στηρίζει την ανάπτυξη και την πρόοδο μιας κοινωνίας. Χωρίς αμφιβολία ο πολιτισμός αποτελεί βασικό δείκτη ευημερίας της κοινωνίας και κώδικα επικοινωνίας. Σημαντική προϋπόθεση για μια ολοκληρωμένη ανάπτυξη της κάθε κοινωνίας/ χώρας συνιστά η διατήρηση και ανάδειξη της ιδιαίτερης πολιτιστικής ταυτότητάς της. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος απαιτείται μια σειρά συντονισμένων αποφάσεων και ενεργειών. Χρειάζεται ένα σχέδιο που θα συνδυάζει και θα αναδεικνύει την κουλτούρα, την κοινωνία και την οικονομία με το κυρίαρχο πολιτιστικό προϊόν. Ο πολιτισμός αποτελεί ένα δύσκολο και σύνθετο φαινόμενο, εφόσον γίνεται βίωμα με πολλές συνιστώσες που καλύπτει τις συλλογικές ανθρώπινες συμπεριφορές και λειτουργεί ως μέρος της συλλογικής μνήμης της κοινωνίας (Γασπαρινάτος, Κ., Ιωαννίδης, Ι., Καλογήρου, Α., 2009).
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125398 Μαρία Ψαριανού.pdf2.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.