Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45085
Title: Ψηφιακή Καινοτομία και Πολιτιστικό Μάρκετινγκ Περιφερειακών Μουσείων- Η Περίπτωση του Μουσείου Τεγέας
Authors: Φιδανάκη, Ευαγγελία-Ουρανία
metadata.dc.contributor.advisor: Αστρουλάκης, Νίκος
Keywords: Μουσείο;Πολιτιστικό Μάρκετινγκ;Ψηφιακή Καινοτομία;Νέες Τεχνολογίες
Issue Date: 28-Sep-2019
Abstract: Το πολιτιστικό μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη σχέση αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε μια πολιτισμική μονάδα και στο κοινό, με τη βαρύτητα να αποδίδεται στη βασική αρχή της σύγχρονης προσέγγισής του, που θέλει ως πυρήνα κάθε στρατηγικής, την ικανοποίηση, δηλαδή την εκπλήρωση των αναγκών του πελάτη. Ως μέσο επίτευξης των στόχων ανταγωνιστικότητας, το μάρκετινγκ αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όταν αυτό εμπλουτίζεται με στοιχεία καινοτομίας, όπως είναι η ψηφιακή. Στην περίπτωση αυτή, η εμπειρία του επισκέπτη ενός μουσείου, διαμορφώνεται με γνώμονα την πρωτοτυπία, την υποστηρικτική λειτουργία και υποβοήθηση της κατανόησης του ευρύτερου πλαισίου, με πολυμέσα, που ενισχύουν τόσο την αφηγηματική, όσο και την εννοιολογική διάσταση της πολιτισμικής μονάδας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, μελετάται η διασύνδεση του Μουσείου, του Μάρκετινγκ και της Ψηφιακής Καινοτομίας. Η θεωρητική αυτή προσέγγιση συμπληρώνεται από εμπειρική μελέτη για ένα σύγχρονο τεχνολογικά μουσείο, το Αρχαιολογικό Μουσείο Τεγέας, στην Τρίπολη, με σκοπό τη διερεύνηση βασικών συνιστωσών που ερμηνεύουν τη συμβολή του πολιτισμικού- μουσειακού μάρκετινγκ και της ψηφιακής καινοτομίας, στην ανάπτυξη και διαχρονική πορεία του σημερινού μουσείου.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92550_ΦΙΔΑΝΑΚΗ ΕYΑΓΓΕΛΙΑ-ΟΥΡΑΝΙΑ .pdfΔιπλωματική Εργασία1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.