Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45065
Title: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ:ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Authors: Σανδραβέλη, Χαρ. Γιαννούλα
metadata.dc.contributor.advisor: Ροφούζου, Αιμιλία
Keywords: Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, Περιοδικές εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, Εσωτερικό και Εξωτερικό Περιβάλλον, Οργάνωση, Διοίκηση, Μάρκετινγκ, Στρατηγική της Επικοινωνίας
Issue Date: 22-Sep-2019
Abstract: Οι περιοδικές εκθέσεις περιλαμβάνονται στις δράσεις της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός σύγχρονου μουσείου. Τα αρχαιολογικά μουσεία της χώρας μας, αναζητώντας επικοινωνιακές πρακτικές για την ανάπτυξη του κοινού τους, εντάσσουν στην πολιτική τους εκθέσεις σύγχρονης τέχνης διευρύνοντας τη θεματική και εν τέλει την εξωστρέφειά τους. Η παρούσα εργασία με αφορμή το θεωρητικό πλαίσιο της οργάνωσης, διοίκησης, μάρκετινγκ και επικοινωνίας των ελληνικών αρχαιολογικών μουσείων παρουσιάζει τις περιοδικές εκθέσεις σύγχρονης τέχνης που εγκαινιάστηκαν από το 2010 έως τον Μάιο 2018 στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο επιδιώκοντας να διαπιστώσει τον σκοπό, τους στόχους και τα οφέλη, την αναγκαιότητα ή την πολυτέλεια της παρουσίασής τους έναντι της διαμορφωμένης αντίληψης για το Βυζάντιο, την επικαιρότητα και την οικουμενικότητά του, αλλά και τη συμβολή τους στη γενικότερη εικόνα του συγκεκριμένου μουσείου. Σήμερα περισσότερο από ποτέ τα μουσεία αποτελούν αναγκαίο σημείο αναφοράς για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Οι άνθρωποί τους καλούνται να είναι προσηλωμένοι στην αρχική επιλογή κατεύθυνσης συμπυκνώνοντας στη φιλοσοφία τους το τρίπτυχο έρευνα, καινοτομία, εξωστρέφεια.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
std103258-ΔΕ.pdfΔιπλωματική Εργασία822.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.