Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45030
Title: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗN ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
Authors: ΝΙΤΣΟ, ΟΛΙ
metadata.dc.contributor.advisor: ΓΕΡΑΛΗ-ΡΟΥΣΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Keywords: Drama techniques, young learners, literacy skills, oracy skills, motivation, collaboration;Παραστατικες τεχνες, εκμαθηση της αγγλικης, δημιουργικοτητα, οτητα, ομαδικο πνευμα,
Issue Date: 28-Sep-2019
Abstract: Η παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των καθηγητών της αγγλικής γλωσσάς για την επίδραση των παραστατικών τεχνών στην εκμάθηση της αγγλικής γλωσσάς. Η εφαρμογή των παραστατικών τεχνών στο μάθημα των αγγλικών ενισχύει την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών, το ομαδικό πνεύμα, την συνεργασία μεταξύ των μαθητών όπως επίσης και μεταξύ μαθητών εκπαιδευτικών. Επιπλέον οι παραστατικές τέχνες ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση των μαθητών είτε προχωρημένων είτε αδύναμων μαθητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dissertation-1-converted.pdf668.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.