Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45026
Title: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ Θ.Ε. ΑΓΓ 67/92 ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Authors: ΚΥΡΙΑΖΗ, ΑΘΗΝΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΖΑΦΕΙΡΗ, ΜΑΚΡΙΝΑ
Keywords: QUALITATIVE RESEARCH;ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ;QUANTITATIVE RESEARCH;ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ;WRITTEN ASSIGNMENTS;ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Issue Date: 28-Sep-2019
Abstract: Η παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση των γραπτών εργασιών που πραγματοποιούνται στα πλαίσια της Θεματικής Ενότητας ΑΓΓ67/92 (Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε Παιδιά) του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) στις διδακτικές πρακτικές των φοιτητών-καθηγητών. Στη μελέτη γίνεται χρήση μεθοδολογίας ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, έτσι ώστε να διερευνηθεί ο βαθμός κατά τον οποίο οι γραπτές εργασίες της συγκεκριμένης Θ.Ε. επηρεάζουν τους καθηγητές Αγγλικής και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους όπως τις διδακτικές τους μεθόδους, τη στάση τους απέναντι στους μαθητές τους και την πρόοδό τους, το ρόλο και την αυτό-αντίληψή τους ως καθηγητές/καθηγήτριες. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από 75 απαντήσεις σε δομημένο ερωτηματολόγιο και 3 ημι-δομημένες συνεντεύξεις φοιτητών-καθηγητών που έχουν περάσει από τη διαδικασία γραφής εργασιών για τη συγκεκριμένη Θ.Ε. κατά τα παρελθόντα έτη. Όλοι οι συμμετέχοντες, τόσο ως ερωτηθέντες όσο και ως συνεντευξιαζόμενοι, επέδειξαν θετική συνολικά στάση απέναντι στις εργασίες. Φαίνεται πως οι εργασίες επηρέασαν τις τάξεις ποικιλότροπα. Παρόλα αυτά, υπάρχουν διάφοροι αποτρεπτικοί παράγοντες στην επιτυχημένη ενσωμάτωση των νέων γνώσεων στη διδακτική πράξη των φοιτητών-καθηγητών. Για όλους τους παραπάνω λόγους γίνονται προτάσεις περαιτέρω μελέτης στο τελευταίο μέρος της Διατριβής, πάντα σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και τη σχετική βιβλιογραφία.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
121426_ΚΥΡΙΑΖΗ_ΑΘΗΝΑ.pdf.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.