Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44998
Title: Ισομέρεια: πρόταση διδασκαλίας και διδακτική προσέγγιση για μαθητές Λυκείου
Authors: Κούση, Ελευθερία
metadata.dc.contributor.advisor: Κοντογιάννης, Χρήστος
Keywords: Ισομέρεια, συντακτική ισομέρεια, στερεοϊσομέρεια, εναντιομερή, διαστερεομερή, φύλλα εργασίας;Isomerism, Structural Isomerism, Stereoisomerism, Enantiomers, Diastereomers, Worksheets
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Το αντικείμενο μελέτης της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι μία διδακτική προσέγγιση του φαινομένου της ισομέρειας και μία πρόταση διδασκαλίας της για τους μαθητές του λυκείου. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται η έννοια της ισομέρειας και τα είδη της, σε θεωρητικό επίπεδο, προσαρμοσμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κατανοητή από τους μαθητές. Στο δεύτερο μέρος παρατίθενται ευρετικές μεθοδολογίες για τη λύση ασκήσεων και προβλημάτων που αφορούν την ισομέρεια και θα βοηθήσουν τους μαθητές στην επίλυση των ασκήσεων. Οι μεθοδολογίες αυτές αποτελούν και μέρος της προτεινόμενης διδασκαλίας. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος γίνεται αναφορά στην υπάρχουσα δασκαλοκεντρική διδακτική προσέγγιση μέσα από τα βιβλία του εκπαιδευτικού, όπως αυτή ορίζει το Α.Π σπουδών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μία πρόταση διδασκαλίας η οποία αποκλίνει από τις παραδοσιακές διδακτικές προσεγγίσεις , ακολουθεί το εποικοδομητικό μοντέλο και ενισχύει την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζεται το σενάριο διδασκαλίας για κάθε διδακτική ώρα καθώς και ο τρόπος εμπέδωσης των εννοιών μέσω των φύλλων εργασίας.
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eleftheria Kousi Thesis Student ID 75916.pdfΙσομέρεια: πρόταση διδασκαλίας και διδακτική προσέγγιση για μαθητές Λυκείου4.9 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons