Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣαμπανίκου, Ευαγγελία-
dc.contributor.authorΚατσιμάρδου, Ρεγγίνα-
dc.date.accessioned2019-10-24T08:26:17Z-
dc.date.available2019-10-24T08:26:17Z-
dc.date.issued2019-09-28-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/44994-
dc.description.abstractΤο σύγχρονο μουσείο ακολουθώντας τις συνεχείς αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό, επιστημονικό και πολιτιστικό επίπεδο μεταβάλλει διαρκώς τον ρόλο του. Ο σκοπός του δεν περιορίζεται πλέον στη συλλογή, συντήρηση, μελέτη και έκθεση υλικών μαρτυριών και στην κοινοποίηση επιστημονικών δεδομένων για την προώθηση της επιστημονικής μελέτης, αλλά διευρύνεται αποκτώντας εκτός του επιστημονικού τόσο εκπαιδευτικό όσο και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η επικοινωνία καθίσταται βασική για τη λειτουργία του μουσείου, καθώς για την επίτευξη των σκοπών του πρέπει να αναπτύξει επαφή και επικοινωνία με το κοινό. Η επιτυχία της επικοινωνιακής αυτής διαδικασίας είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού και υλοποίησης μίας στρατηγικής. Στην παρούσα εργασία θα επιχειρηθεί ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής ενός πολιτιστικού οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί στη χάραξη και υλοποίηση ενός επικοινωνιακού σχεδιασμού για την περιοδική έκθεση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου «Με φορεσιές ενός παλιού καιρού...».el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπικοινωνίαel_GR
dc.subjectΕθνικό Ιστορικό Μουσείοel_GR
dc.subjectΕπικοινωνιακή στρατηγικήel_GR
dc.subjectΚοινόel_GR
dc.titleΕπικοινωνιακή στρατηγική πολιτιστικού οργανισμού. Η περιοδική έκθεση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου «Με φορεσιές ενός παλιού καιρού…» (Μάρτιος-Ιούνιος 2018).el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.description.abstractlatinThe modern museum, following the constant changes in social, political, scientific and cultural terms, is constantly changing its role. Its purpose is no longer limited to the collection, maintenance, study and exhibition of material testimonies and the communication of scientific data for the promotion of scientific study, but it is expanded by acquiring both scientific and educational as well as entertaining character. In this context, communication becomes essential for the operation of the museum, as to achieve its goals it must develop contact and communication with the public. The success of this communication process is the result of designing and implementing a strategy. In this paper, the integrated communication strategy of a cultural organization will be attempted. More specifically, we will focus our interest in designing and implementing a communication plan for the temporary exhibition of the National Historical Museum of Athens.el_GR
dc.bibliography.number32el_GR
dc.audienceΔΠΜ61el_GR
dc.coverage.pages88el_GR
dc.coverage.references45el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.otherΠεριλαμβάνονται εικόνες και πίνακεςel_GR
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
103092_Kατσιμάρδου_Ρεγγίνα.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons