Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44994
Title: Επικοινωνιακή στρατηγική πολιτιστικού οργανισμού. Η περιοδική έκθεση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου «Με φορεσιές ενός παλιού καιρού…» (Μάρτιος-Ιούνιος 2018).
Authors: Κατσιμάρδου, Ρεγγίνα
metadata.dc.contributor.advisor: Σαμπανίκου, Ευαγγελία
Keywords: Επικοινωνία;Εθνικό Ιστορικό Μουσείο;Επικοινωνιακή στρατηγική;Κοινό
Issue Date: 28-Sep-2019
Abstract: Το σύγχρονο μουσείο ακολουθώντας τις συνεχείς αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό, επιστημονικό και πολιτιστικό επίπεδο μεταβάλλει διαρκώς τον ρόλο του. Ο σκοπός του δεν περιορίζεται πλέον στη συλλογή, συντήρηση, μελέτη και έκθεση υλικών μαρτυριών και στην κοινοποίηση επιστημονικών δεδομένων για την προώθηση της επιστημονικής μελέτης, αλλά διευρύνεται αποκτώντας εκτός του επιστημονικού τόσο εκπαιδευτικό όσο και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η επικοινωνία καθίσταται βασική για τη λειτουργία του μουσείου, καθώς για την επίτευξη των σκοπών του πρέπει να αναπτύξει επαφή και επικοινωνία με το κοινό. Η επιτυχία της επικοινωνιακής αυτής διαδικασίας είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού και υλοποίησης μίας στρατηγικής. Στην παρούσα εργασία θα επιχειρηθεί ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής ενός πολιτιστικού οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί στη χάραξη και υλοποίηση ενός επικοινωνιακού σχεδιασμού για την περιοδική έκθεση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου «Με φορεσιές ενός παλιού καιρού...».
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
103092_Kατσιμάρδου_Ρεγγίνα.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons