Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44993
Title: Η Επικοινωνιακή Στρατηγική των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων στον Τομέα του Πολιτισμού: Η Περίπτωση του “ICOMOS” (Διεθνές Συμβούλιο Μνημείων και Τοποθεσιών - Ελληνικό Τμήμα) και του Σωματείου «Διάζωμα».
Authors: ΜΑΝΔΕΛΕΝΑΚΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ, ΦΑΝΗ
Keywords: Προβολή & επικοινωνία πολιτιστικών οργανισμών;Πολιτιστικό μάρκετινγκ
Issue Date: 28-Sep-2019
Abstract: Στην παρούσα εργασία έγινε η προσπάθεια για διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο προβάλλονται οι πολιτιστικοί οργανισμοί, με σκοπό να αναδειχθεί η σημαντικότητα της επικοινωνίας και των κατάλληλων εργαλείων που χρειάζεται να αξιοποιηθούν, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν θέσει. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώντας το ζήτημα της επικοινωνιακής στρατηγικής για τους μη κυβερνητικούς, οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα του πολιτισμού, εντοπίζεται η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία με το εκάστοτε κοινό, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταπόκριση στο έργο αυτό καθαυτό των οργανισμών, αλλά και στην ανάλογη προβολή με σκοπό την ανεύρεση πόρων για τη συνέχιση του έργου τους. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνήσει τη σημασία της επικοινωνίας και των σύγχρονων μορφών της, στη διάδοση του μηνύματος ενός πολιτιστικού οργανισμού, μελετώντας το παράδειγμα του ελληνικού παραρτήματος του Διεθνούς Συμβουλίου Μνημείων και Τοποθεσιών-ICOMOS και του σωματείου «Διάζωμα». Στόχος της εργασίας είναι η ανάδειξη της σύνδεσης των εν λόγω ΜΚΟ με την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και την επικοινωνία ως μέσο επίτευξης των στόχων αυτών. Για τις ανάγκες της μελέτης, αξιοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση για τα ζητήματα που πραγματεύεται η εργασία, καθώς και ποιοτική έρευνα μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων με εκπροσώπους των φορέων που διερευνώνται και άλλους εμπειρογνώμονες του κλάδου της επικοινωνίας. Ως γενικό συμπέρασμα προκύπτει το γεγονός ότι η έλευση των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας έχει φέρει ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι διάφοροι οργανισμοί καταστρώνουν και εκτελούν τη στρατηγική τους, ωστόσο οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί στον τομέα του πολιτισμού έχουν αντιληφθεί πολύ καλά αυτή τη μεταστροφή και είναι διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουν τις κατάλληλες προσαρμογές, προκειμένου να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις ευκαιρίες επικοινωνίας και προβολής που παρέχουν τα μέσα αυτά.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125131_ΜΑΝΔΕΛΕΝΑΚΗ_ΔΕΣΠΟΙΝΑ.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons