Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44992
Title: Ζώντας απ’ το θέατρο στην Ελλάδα: Μια μελέτη των πιο ενεργών επαγγελματικών θεάτρων και θεατρικών ομάδων εκτός Αθήνας
Authors: ΤΣΑΡΔΑΚΑΣ, ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ
metadata.dc.contributor.advisor: ΣΚΑΡΠΕΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: Πολιτιστική διαχείριση, Πολιτιστικό μάρκετινγκ, Άνοιγμα αγοράς, Πολιτιστικές υπηρεσίες, Ειδικά προϊόντα, Εργαλεία μάρκετινγκ, Μελέτη περίπτωσης, θέατρο, Ελλάδα, Ναύπακτος, Ξάνθη, Ιωάννινα
Issue Date: 20-Sep-2019
Abstract: Πως είναι να στήνεις μια μικρή επαγγελματική επιχείρηση και να μετατρέπεις, με όρους αγοράς και με συνέπεια, το καλλιτεχνικό σου όνειρο και την τέχνη σου σε επάγγελμα μέσα σε ένα πλαίσιο, που θα πρέπει να σου εξασφαλίσει τα προς το ζην και μάλιστα σε μια από τις πιο δύσκολες οικονομικές συγκυρίες της πρόσφατης ιστορίας της χώρας; Πως είναι να ανοίγεις μια αγορά πολιτισμού εν μέσω των δυσκολιών και των ιδιαιτεροτήτων που παρουσιάζει η Ελληνική επαρχία; Αυτή η εργασία, αφού αναφερθεί αναλυτικά στο θεωρητικό πλαίσιο γύρω από το πολιτιστικό μάρκετινγκ και γύρω από την εισαγωγή σε μια αγορά ενός «ειδικού» προϊόντος όπως είναι ο πολιτισμός θα εστιάσει σε τρεις τέτοιους θεατρικούς χώρους, συγκεκριμένα στο θέατρο Τεχνουργείον στη Ναύπακτο, στο θέατρο Ανατολικά του Νέστου στην Ξάνθη και στο θέατρο Έκφραση στα Ιωάννινα, μελετώντας τις περιπτώσεις τους. Τέλος θα προσπαθήσει να συμπεράνει με ποιους τρόπους στήθηκαν οι χώροι αυτοί ως μικρές επαγγελματικές επιχειρήσεις, τι δυσκολίες αντιμετώπισαν, πως προσέγγισαν τις τοπικές αγορές, ποια εργαλεία μάρκετινγκ χρησιμοποίησαν, και σε τι βαθμό έχουν εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά τους.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83027_ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ _ΤΣΑΡΔΑΚΑΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής959.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.