Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44968
Title: E-Banking και ασφάλεια συναλλαγών
Authors: ΚΑΛΥΒΑ, ΜΑΡΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΣΚΙΝΤΖΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Keywords: e-banking;internet banking
Issue Date: 28-Sep-2019
Abstract: Ο ρυθμός με τον οποίο η τεχνολογία και το διαδίκτυο έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει την προσέγγιση πολλών οργανισμών, προκειμένου να λειτουργούν και να ασκούν τις δραστηριότητές τους αποδοτικότερα. Αυτό ισχύει αναμφίβολα και για τα τραπεζικά ιδρύματα, για τα οποία ένα πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί το e-banking, ως αποτέλεσμα των εξελίξεων στην τεχνολογία και την καινοτομία. Οι ελληνικές Τράπεζες αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο μοντέλο λειτουργίας των επιχειρήσεων, προκειμένου να παραμείνουν στη πρώτη γραμμή του ανταγωνισμού, αλλά επίσης λόγω μίας σειράς πρόσθετων οφελειών που συνδέονται με αυτό το μοντέλο. Πέρα από τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου, όμως, και ο τελικός χρήστης του Internet banking ωφελείται με πληθώρα πλεονεκτημάτων από την χρήση του. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσουμε τί έχει επηρεάσει τους πελάτες ή συνεχίζει να τους επηρεάζει ακόμα και σήμερα, στην απόφασή τους να αρχίσουν να χρησιμοποιούν on-line τραπεζικές υπηρεσίες ή όχι. Φαίνεται ότι είναι πολύ σημαντικές και μοχλός εξελίξεων για τα τραπεζικά ιδρύματα, οι αντιλήψεις των πελατών σχετικά με το τί θα ήθελαν να αλλάξουν ή να προσθέσουν σε σχέση πάντα με το Internet banking. Η μεθοδολογία της έρευνας είναι ποσοτική, καθώς περιλαμβάνει ένα ερωτηματολόγιο με μία σειρά από ερωτήσεις επάνω ακριβώς σε αυτό που ενδιαφέρει τις Τράπεζες. Πώς δηλαδή θα ήθελαν οι πελάτες να διαμορφωθούν οι on-line τραπεζικές υπηρεσίες ώστε να τις χρησιμοποιούν περισσότερο. Σύμφωνα με τη μελέτη μας, η Ελλάδα παρουσιάζει χαμηλό ποσοστό στους ανθρώπους που χρησιμοποιούν το Internet banking σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν εκείνοι που πιστεύουν ότι οι παραδοσιακές Τραπεζικές υπηρεσίες είναι πιο κατάλληλες για τις ανάγκες τους και, συνεπώς, είναι σημαντικό να καταλάβουμε ακριβώς τι επιθυμούν αυτοί οι μη χρήστες από το on-line banking. Οι αναλύσεις που έγιναν μέσω των οποίων προέκυψαν σημαντικά αποτελέσματα, δείχνουν ότι οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες για χρήση ή μη του Internet banking, είναι οι προμήθειες και/ή οι χρεώσεις μεταφοράς χρημάτων από μία Τράπεζα σε μια άλλη, το φιλικό περιβάλλον εργασίας και πάνω απ’ όλα η ασφάλεια των συναλλαγών. Ακολούθως γίνεται αναφορά στoν τρόπο με τον οποίο η μεγαλύτερη διείσδυση των υπηρεσιών e-banking μπορούν να επηρεάσουν θετικά το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STD 111592 TΡΑ Δ.Ε..pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.