Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44927
Title: Η συμβολή της Επαυξημένης Πραγματικότητας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο
Authors: Βάρφης, Χρήστος
metadata.dc.contributor.advisor: Μανούσου , Ευαγγελία
Keywords: Επαυξημένη Πραγματικότητα;Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικονωνίας
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ) παρότι είναι μια νέα και αναδυόμενη μορφή ψηφιακής απεικόνισης, έχει συμβάλλει σε αρκετούς τομείς της τεχνολογίας αλλά και της εκπαίδευσης. Στην παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια ελέγχου της σημαντικότητας της ΕΠ τόσο στη μαθησιακή διαδικασία, όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αναλύθηκε η έννοια και τα είδη της ΕΠ, αλλά και η αξιοποίηση της στη μαθησιακή διαδικασία. Ακόμα, ερευνήθηκε η συμβολή της ΕΠ στην ενεργή συμμετοχή των μαθητών κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και ακολούθησε η περιγραφή της πορείας της έρευνας δράσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ζακύνθου. Η Στ’ τάξη, η οποία είχε 23 μαθητές διδάχθηκε την ενότητα με τίτλο «ΦΩΣ» του μαθήματος της Φυσικής με τη χρήση τάμπλετ. Οι μαθητές διδάχθηκαν την επιλεγμένη ενότητα με τη χρήση της εφαρμογής Blippar. Για να επιτευχθεί η αξιολόγηση και η ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της τριγωνοποίησης των δεδομένων από τον ερευνητή, την κριτική φίλη-εκπαιδευτικό της τάξης και τους μαθητές. Τέλος, παρατέθηκαν τα συμπεράσματα από την προσπάθεια του ερευνητή να ενσωματώσει την ΕΠ στη μαθησιακή διαδικασία και ορίστηκαν προτάσεις για περαιτέρω διερεύνηση και μελέτη όσον αφορά το πεδίο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της ΕΠ.
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109662_ΒΑΡΦΗΣ_ΧΡΗΣΤΟΣ.pdf3.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons