Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44797
Title: Αντιλήψεις για την απόδειξη στο Λύκειο
Authors: ΜΑΡΑΣ, ΙΣΙΔΩΡΟΣ
metadata.dc.contributor.advisor: ΜΟΥΤΣΙΟΣ-ΡΕΝΤΖΟΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ
Keywords: ΑΝΤΙΛΗΨΗ,ΑΠΟΔΕΙΞΗ,ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Στην παρούσα εργασία θα διερευνηθούν οι αντιλήψεις μαθητών και εκπαιδευτικών Α λυκείου για την μαθηματική απόδειξη. Αρχικά θα παρουσιαστούν οι δυο βασικές έννοιες , αυτή της απόδειξης και της αντίληψης καθώς και το πως αυτές εμφανίζονται στο Λύκειο. Θα δούμε τους παράγοντες που διαμορφώνουν και επηρεάζουν την αντίληψη των μαθητών γύρω από την απόδειξη και θα αναφερθούν σημαντικά αποτελέσματα ερευνών που έχουν ήδη λάβει χωρά. Επιπλέον θα αναπτυχθεί το θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο υιοθετείται στην παρούσα εργασία. Η έρευνα διεκπεραιώνεται με εργαλεία δυο ερωτηματολόγια. Ένα ερωτηματολόγιο για τους μαθητές όπου διερευνάται οι αντιλήψεις τους γύρω από την απόδειξη , την μαθηματική τους ταυτότητα αλλά και το πως αξιολογούν διάφορες αποδεικτικές προσεγγίσεις προτάσεων, και ένα συζυγές ερωτηματολόγιο για τους εκπαιδευτικούς όπου διερευνώνται οι αντιλήψεις τους στα αντίστοιχα ερωτήματα . Τα αποτελέσματα από τα δυο ερωτηματολόγια συγκρίνονται τόσο μεταξύ τους όσο και με τα αποτελέσματα της σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας.
License: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115710_MARAS_ISIDOROS.pdf6.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons