Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚόντης, Αλέξιος – Πατάπιος-
dc.contributor.authorΔεδούσης, Νικόλαος-
dc.date.accessioned2019-10-15T09:47:14Z-
dc.date.available2019-10-15T09:47:14Z-
dc.date.issued2019-09-29-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/44527-
dc.description.abstractΟ αγροτουρισμός ή αγροτικός τουρισμός, αποτελεί σήμερα, μια ισχυρή τουριστική τάση παγκοσμίως, με απτές ενδείξεις περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς συνδυάζει την ανάγκη των κατοίκων, των μεγάλων κυρίως αστικών κέντρων, να ξεφύγουν από τους απαιτητικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, με την ανάγκη των κατοίκων της υπαίθρου, να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους. Στον αγροτουρισμό, οι κύριες τουριστικές υπηρεσίες (φιλοξενία, εστίαση, αναψυχή), εμπλουτίζονται με δια δραστικές, ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες (αγροτικές ασχολίες, πολιτιστικές εκδηλώσεις) τοπικού χαρακτήρα, που όχι μόνο επιτρέπουν, αλλά παροτρύνουν την ενεργό συμμετοχή των επισκεπτών/τουριστών, προσφέροντάς τους ιδιαίτερες βιωματικές εμπειρίες. Ταυτόχρονα, οι αγρότες-επιχειρηματίες καρπώνονται τα πολλαπλά οφέλη (οικονομικά, κοινωνικά, πολιτιστικά), που απορρέουν από την παράλληλη τουριστική δραστηριότητά τους. Η εφαρμογή επιστημονικών μεθόδων μάρκετινγκ, για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση του αγροτουρισμού, όπως αναλύεται στην παρακάτω εργασία, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο, τόσο για τη βιωσιμότητα των υφιστάμενων αγροτουριστικών επιχειρήσεων, όσο και για την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη της υπαίθρου, διασφαλίζοντας την βιωσιμότητα του προορισμού και εξασφαλίζοντας ευκαιρίες και πιο δίκαιη κατανομή των κοινωνικοοικονομικών ωφελειών, που απορρέουν από τον τουρισμό, σε όλους τους ενδιαφερόμενους της τοπικής κοινωνίας.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΜάνατζμεντ Φορέων και Οργανώσεων / Βαρβαρέσος, Σ.el_GR
dc.relationΜάναζμεντ Ειδικών και Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού / Βελισσαρίου, Ε.el_GR
dc.relationΜάρκετινγκ των Tour Operators και των Τουριστικών Γραφείων / Βιτουλαδίτη, Ο.el_GR
dc.relationΑρχές και Φιλοσοφία Εθνικών και Περιφερειακών Σχεδίων Μάρκετινγκ / Χρήστου, Ε.el_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectΑγροτουρισμόςel_GR
dc.subjectαγροτουριστικό «προϊόν»el_GR
dc.subjectτουριστικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectμάρκετινγκ αγροτουριστικών επιχειρήσεωνel_GR
dc.titleΜάρκετινγκ αγροτουριστικών επιχειρήσεων: Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης του αγροτουρισμού στην Περιφέρεια Θεσσαλίαςel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinMarketing of agrotourism businesses: Investigation of prospects for development of agrotourism in the Region of Thessalyel_GR
dc.description.abstractlatinAgro tourism (Agritourism) or rural tourism is today a strong tourist trend in the world, with tangible indications of further development, as it combines the need of the inhabitants of the major urban centers to escape the demanding rhythms of everyday life, with the need of rural residents , to improve the quality of their lives. In rural tourism, the main tourist services (hospitality, catering, recreation) are enriched with active, recreational and educational activities (rural activities, cultural events) of a local nature, that not only allow but also encourage the active participation of visitors / tourists , offering them unique experiences. At the same time, the farmers-entrepreneurs gain from the multiple benefits (economic, social, cultural), resulting from their parallel tourism activity. The application of scientific methods of marketing for the advertisement, exposure and promotion of agrotourism, as discussed in the following paper, is a valuable tool both for the sustainability of existing agro-tourism enterprises and for the sustainable tourism development of the countryside, ensuring the viability of the destination and providing opportunities and a fairer distribution of socio-economic benefits from tourism to all local community stakeholders.el_GR
dc.bibliography.number35el_GR
dc.audienceΔιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων / ΔΤΕel_GR
dc.coverage.pages182el_GR
dc.coverage.references74el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠεριέχει: Πίνακες (42), διαγράμματα (53) και εικόνες (2).el_GR
dc.contributor.advisor1Γκρίμπα, Ελευθερία-
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125481_Δεδούσης_Νικόλαος.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής4.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons