Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44522
Title: Λειτουργία και επιπτώσεις των δημοσίων σχέσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο
Authors: Μπαλτζώη, Γεωργία
metadata.dc.contributor.advisor: Λίβας, Χρήστος
Keywords: ∆ημόσιες σχέσεις, Τουρισμός, Τουριστικό μάρκετινγκ, Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ;Public relations, Tourism, Tourist marketing, Hotel marketing
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Οι δημόσιες σχέσεις σήμερα λειτουργούν συμπληρωματικά με την διαφήμιση προκειμένου να δημιουργήσουν μία αξιόπιστη εικόνα απέναντι στον καταναλωτή τον οποίο καλούνται να πείσουν για το προϊόν το οποίο θα επιλέξει στον ξενοδοχειακό κλάδο. Και οι δημόσιες σχέσεις αλλά και η διαφήμιση έχουν μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας ωστόσο οι δημόσιες σχέσεις εστιάζουν στην παρουσίαση του προϊόντος. Ουσιαστικά οι δημόσιες σχέσεις δημιουργούν μία συγκεκριμένη εικόνα στην αγορά βοηθώντας την στρατηγική μάρκετινγκ με στόχο ο πελάτης να πειστεί για το προϊόν και να προχωρήσει σε μία συγκεκριμένη αγορά. Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την οργάνωση της επιχείρησης καθώς επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της και τον τρόπο που η επιχείρηση σχεδιάζει το πρόγραμμα marketing της σε συνδυασμό με την ενίσχυση της εικόνας των προϊόντων της και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που οι δημόσιες σχέσεις αυτές της προσφέρουν. Όσοι εργάζονται στις δημόσιες σχέσεις έχουν ως στόχο να οργανώσουν και να δημιουργήσουν μία σωστή εικόνα προκειμένου η επιχείρηση να μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της. Παράλληλα οι δημόσιες σχέσεις είναι αυτές οι οποίες έχουν επαφή με τον πελάτη πέρα από τον εμπορικό τους χαρακτήρα ενώ βασίζονται στην πραγματική εικόνα που η επιχείρηση προσφέρει για το προϊόν ή την υπηρεσία τα οποία κοινοποιούνται στον πελάτη μέσα από την προώθηση προκειμένου να τον παρακινήσουν. Οι δημόσιες σχέσεις έχουν ιδιαίτερο ρόλο στην τουριστική βιομηχανία καθώς διαμορφώνουν την εικόνα της επιχείρησης απέναντι στον πελάτη και δίνουν την σαφή εικόνα του τουριστικού προορισμού. Έτσι οι δημόσιες σχέσεις σήμερα κρίνονται απαραίτητες για κάθε ξενοδοχείο το οποίο θέλει να προωθήσει την εικόνα του απέναντι στην πελατεία. Το τμήμα δημοσίων σχέσεων λοιπόν όπως θα φανεί στα πλαίσια της εργασίας και σε βιβλιογραφικό επίπεδο αλλά και σε εμπειρικό επίπεδο, βοηθάει το κοινό να έρθει κοντά στο προϊόν ή την υπηρεσία που επιλέγει. Ως προς τη μεθοδολογία, ακολουθείται η ποσοτική ανάλυση η οποία οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν σήμερα ένα αναπόσπαστο τμήμα του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Η έρευνα πραγματοποιείται σε δείγμα 97 ατόμων και διαπιστώνεται ότι το τμήμα δημοσίων σχέσεων στα περισσότερα ξενοδοχεία θεωρείται σήμερα ως ένα από τα βασικότερα τμήματα με βάση τα οποία λειτουργεί το μάρκετινγκ.
Supervisor: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125624_ΜΠΑΛΤΖΩΗ_ΓΕΩΡΓΙΑ.pdfΔιπλωματική Εργασία2.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons