Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-
dc.contributor.authorΑΡΓΙΑΝΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ-
dc.date.accessioned2019-10-11T14:18:58Z-
dc.date.available2019-10-11T14:18:58Z-
dc.date.issued2019-09-22-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/44048-
dc.description.abstractΠοια μπορεί να είναι η σχέση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενός πολιτιστικού οργανισμού; Πως μπορεί το πολιτιστικό μάρκετινγκ να αξιοποιήσει τα ΜΚΔ αναπτύσσοντας έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας; Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει τον τρόπο με τον οποίο οι πολιτιστικοί οργανισμοί θα μεταβούν σε μια νέα εποχή, θα επικαιροποιηθούν μέσα από τη χρήση των ΜΚΔ, αναδεικνύοντας τα ως το νέο πολυδύναμο επικοινωνιακό εργαλείο. Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας προσπαθούμε, αφού κάνουμε μια σύντομη αναφορά στις βασικές έννοιες οι οποίες διαπλέκονται, όπως αυτήν του μουσείου και του ρόλου που καλείται να διαδραματίσει σήμερα και αυτόν της επικοινωνίας με τους βασικούς συντελεστές του να αποσαφηνίσουμε την έννοια του πολιτιστικού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα χαρακτηριστικά τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που ίσως έχουν, όταν αυτά συσχετιστούν με τους μουσειακούς οργανισμούς. Συγκεκριμένα αναλύουμε εκείνα που θα αποτελέσουν και τους άξονες για την περεταίρω ανάλυση και ερμηνεία που θα ακολουθήσει στο δεύτερο μέρος της εργασίας. Στο ερευνητικό μέρος θα ασχοληθούμε με την ανάδειξη δυο διαφορετικών εντελώς – ως προς τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την στρατηγική που ακολουθούν- οργανισμών, αυτών του ΜοΜΑ και του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Αυτές οι δυο περιπτώσεις αποτελούν τα παραδείγματα της διπλωματικής και η ανάλυσή μας εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τα ΜΚΔ. Πιο συγκεκριμένα, στη στρατηγική, στη παρουσία που έχουν προβαίνοντας και σε μια αποτίμησή τους. Μέσα από την αναπόφευκτη σύγκριση των δυο Μουσείων αναδεικνύεται επιτακτική η ανάγκη βελτίωσης και επαναπροσδιορισμού ίσως της επικοινωνιακής πολιτικής που ακολουθεί ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΚΔ το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜουσείοel_GR
dc.subjectΕπικοινωνίαel_GR
dc.title«Πολιτιστικό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Η σύγχρονη επικοινωνιακή πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών. Η περίπτωση του ΜοΜΑ και του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου»el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.description.abstractlatinWhat can the relationship between social media and a cultural organization be? How can cultural marketing exploit social media by developing a new channel of communication? This master thesis attempts to approach the way in which cultural organizations will move to a new age, will be updated through the use of the social media, reveal them as the new multipurpose communication tool. In the theoretical part of the thesis we are trying, after making a brief reference to the basic concepts that are intertwined, such as that of the museum and its role today and that of communication, so aw to clarify the concept of cultural marketing. Then we present the basic social networking tools, their features, the advantages and disadvantages they may have, when they are associated with museum organisms. Specifically we analyze those that will be the axes for the further analysis and interpretation that will follow in the second part of the thesis. In the research part we will deal with the emergence of two completely different - in terms of the use of the social media and the strategy they follow - organizations, those of MoMA and the National Archaeological Museum. These two cases are examples of this thesis and our analysis focuses on how they manage social media. More specifically, in strategy, in the presence they have through social media and finally we will try to evaluate them. Through the inevitable comparison of the two Museums, arises the need for improvement and redefinition of the communicative policy that follows especially about the National Archaeological Museum is proposedel_GR
dc.bibliography.number31el_GR
dc.audienceΔιοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων / ΔΠΜ61.el_GR
dc.coverage.pages89el_GR
dc.coverage.references25el_GR
dc.coverage.appendixes0el_GR
dc.description.other0el_GR
dc.contributor.advisor1ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-
dc.contributor.advisor2ΚΑΒΟΥΡΑ, ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ-
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματικη final pdf.pdf124895_Αργιανα_Φωτεινη_final pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons