Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/44048
Title: «Πολιτιστικό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Η σύγχρονη επικοινωνιακή πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών. Η περίπτωση του ΜοΜΑ και του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου»
Authors: ΑΡΓΙΑΝΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Keywords: Μουσείο;Επικοινωνία
Issue Date: 22-Sep-2019
Abstract: Ποια μπορεί να είναι η σχέση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενός πολιτιστικού οργανισμού; Πως μπορεί το πολιτιστικό μάρκετινγκ να αξιοποιήσει τα ΜΚΔ αναπτύσσοντας έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας; Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει τον τρόπο με τον οποίο οι πολιτιστικοί οργανισμοί θα μεταβούν σε μια νέα εποχή, θα επικαιροποιηθούν μέσα από τη χρήση των ΜΚΔ, αναδεικνύοντας τα ως το νέο πολυδύναμο επικοινωνιακό εργαλείο. Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας προσπαθούμε, αφού κάνουμε μια σύντομη αναφορά στις βασικές έννοιες οι οποίες διαπλέκονται, όπως αυτήν του μουσείου και του ρόλου που καλείται να διαδραματίσει σήμερα και αυτόν της επικοινωνίας με τους βασικούς συντελεστές του να αποσαφηνίσουμε την έννοια του πολιτιστικού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα χαρακτηριστικά τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που ίσως έχουν, όταν αυτά συσχετιστούν με τους μουσειακούς οργανισμούς. Συγκεκριμένα αναλύουμε εκείνα που θα αποτελέσουν και τους άξονες για την περεταίρω ανάλυση και ερμηνεία που θα ακολουθήσει στο δεύτερο μέρος της εργασίας. Στο ερευνητικό μέρος θα ασχοληθούμε με την ανάδειξη δυο διαφορετικών εντελώς – ως προς τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την στρατηγική που ακολουθούν- οργανισμών, αυτών του ΜοΜΑ και του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Αυτές οι δυο περιπτώσεις αποτελούν τα παραδείγματα της διπλωματικής και η ανάλυσή μας εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τα ΜΚΔ. Πιο συγκεκριμένα, στη στρατηγική, στη παρουσία που έχουν προβαίνοντας και σε μια αποτίμησή τους. Μέσα από την αναπόφευκτη σύγκριση των δυο Μουσείων αναδεικνύεται επιτακτική η ανάγκη βελτίωσης και επαναπροσδιορισμού ίσως της επικοινωνιακής πολιτικής που ακολουθεί ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΚΔ το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματικη final pdf.pdf124895_Αργιανα_Φωτεινη_final pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons