Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/43401
Title: Μέθοδοι Προβολής και Χρήση της Διαφήμισης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Authors: Ασαργιωτάκη, Ανδρονίκη
metadata.dc.contributor.advisor: Αντωνόπουλος, Νίκος
Keywords: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Social media;Μέθοδοι Προβολής;Promotional methods;Διαφημίσεις Facebook;Facebook advertisements;Ψηφιακό Μάρκετινγκ;Digital Marketing;Ηλεκτρονική Διαφήμιση;Electronic Advertising;Καταναλωτική Συμπεριφορά;Consumers' Behaviour;E-WOM;E-WOM
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Η ανάπτυξη του web 2.0 και η εμφάνιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα τους και το βαθμό επιρροής του καταναλωτή, ο οποίος διαδραματίζει πλέον ενεργό και συνεργατικό ρόλο στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα τους να απευθύνονται εκθετικά σε ένα πολυάριθμο κοινό τα καθιστά σημαντικά εργαλεία για ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, κρίνεται πλέον επιτακτική η ανάγκη αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων από τις επιχειρήσεις. Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τις μεθόδους προβολής και τη χρήση της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα. Σκοπός της είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή και τη διαφήμιση των επιχειρήσεων που συνδέεται με την αποκόμιση κερδών. Από τα κοινωνικά δίκτυα η ΔΕ εστίασε στο Facebook που είναι σήμερα το δημοφιλέστερο και πληρέστερο κοινωνικό μέσο δικτύωσης ως προς τις λειτουργίες προβολής των επιχειρήσεων. Αρχικά επιχειρείται μια θεωρητική επισκόπηση των εννοιών που πλαισιώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Συνάμα διερευνήθηκαν υπό το πρίσμα του θεωρητικού πλαισίου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως προς την αξιοποίηση τους από τις επιχειρήσεις, τη σχέση των χρηστών-καταναλωτών με τα κοινωνικά δίκτυα. Τέλος εξετάστηκαν οι μέθοδοι προβολής και διαφήμισης στο Facebook. Κατά το ερευνητικό μέρος της διεξήχθησαν δύο ποσοτικές έρευνες. Η πρώτη έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της δομημένης παρατήρησης σελίδων του Facebook που αφορούν σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες που βρίσκονται στην Κρήτη. Από αυτή την έρευνα προσδιορίστηκε κατά πόσο χρησιμοποιείται το Facebook για την προβολή και τη διαφήμιση τους. Προσδιορίστηκαν οι μέθοδοι προβολής που επιλέγουν αυτές οι επιχειρήσεις και η αποδοτικότερη λαμβάνοντας υπόψη την αλληλεπίδραση των χρηστών. Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και απευθύνονταν σε χρήστες του Facebook. Από την έρευνα αυτή προσδιορίστηκε ο βαθμός της επιρροής των κοινωνικών δικτύων καθώς και των μεθόδων προβολής και διαφήμισης του Facebook στην καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών. Αξίζει να μελετηθεί μελλοντικά το περιεχόμενο των προωθητικών μηνυμάτων συνδυαστικά με τις μεθόδους προβολής. Επίσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα παρουσίαζε η παρατήρηση αναλυτικών αποτελεσμάτων από μετρήσεις των προωθητικών ενεργειών που πραγματοποίησαν επιχειρήσεις μέσα από το Facebook.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122633_ Ασαργιωτάκη_Ανρονίκη_Μέθοδοι Προβολής και Χρήση της Διαφήμισης στα ΜΚΔ.pdfΔιπλωματική Εργασία_1226337.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.