Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/43398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑντωνόπουλος, Νίκος-
dc.contributor.authorΑντωνάκη, Ελένη-
dc.date.accessioned2019-10-07T08:56:59Z-
dc.date.available2019-10-07T08:56:59Z-
dc.date.issued2019-09-29-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/43398-
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία ‘Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης’ μελετά τις μορφές των διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στους διαδικτυακούς τόπους και ειδικότερα αυτές που εντοπίζονται στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ώστε να βρεθούν οι συχνότερα εμφανιζόμενες και κατά συνέπεια αποδοτικότερες μορφές. Αρχικά αναφέρονται οι θεωρητικές έννοιες που αφορούν την εργασία. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η έννοια του διαδικτύου, μέσω του οποίου διαφοροποιήθηκε ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, παρουσιάζονται τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα χαρακτηριστικά τους, ενώ ειδικότερα παρουσιάζονται τα διαδικτυακά ΜΜΕ που περιλαμβάνουν τις διαδικτυακές πύλες, τις διαδικτυακές εφημερίδες, τους διαδικτυακούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς. Έπειτα η διπλωματική εστιάζεται στην διαφήμιση, τους στόχους, τους σκοπούς και τα είδη της και πιο συγκεκριμένα στην διαδικτυακή διαφήμιση, η οποία προσέφερε νέες δυνατότητες στον χώρο της διαφήμισης με σημαντικότερη αυτή της αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και κοινού. Βάση των παραπάνω, αναλύονται τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης και οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματικότητά της. Ακολουθεί η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της παρατήρησης, όπου χρησιμοποιήθηκαν 68 διεθνής και ελληνικοί ενημερωτικοί ιστότοποι και, καταγράφηκαν τα είδη της διαδικτυακής διαφήμισης που εμφανίζονται τόσο στις αρχικές σελίδες όσο και σε μία σελίδα άρθρου του εκάστοτε τόπου. Μέσω της καταγραφής αυτής συγκεντρώθηκαν τα απαραίτητα στατιστικά δεδομένα για την διεξαγωγή των συμπερασμάτων. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα επιβεβαιώνουν την βιβλιογραφική ανασκόπηση, που αναφέρει οτι ο καθορισμός του κοινού στο οποίο απευθύνεται η εκάστοτε διαφήμιση είναι βασικό μέλημα για τις διαφημιστικές καμπάνιες, αφού συχνότερα εντοπίζονται οι μορφές διαφήμισης οι οποίες επιλέγουν το κοινό στο οποίο προβάλλονται. Επιπλέον επιδιώκεται η προβολή της εκάστοτε διαφήμισης σε τόπους που είναι περισσότερο πιθανό να επισκεφτεί κοινό το οποίο να το αφόρα το εκάστοτε προϊόν, υπηρεσία κ.α..el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΔιαφήμισηel_GR
dc.subjectAdvertisingel_GR
dc.subjectΜέσα Μαζικής Ενημέρωσηςel_GR
dc.subjectMass Mediael_GR
dc.subjectΕπικοινωνίαel_GR
dc.subjectCommunicationel_GR
dc.subjectΔιαδίκτυοel_GR
dc.subjectInternetel_GR
dc.subjectΜορφές Διαδικτυακής Διαφήμισηςel_GR
dc.subjectTypes Of Online Advertisingel_GR
dc.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσηςel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinMethods of projection and use of advertisement on mass media websitesel_GR
dc.description.abstractlatinThe thesis “Methods of projection and use of advertisement on mass media websites” analyzes the forms of advertisements that are used on websites in order to find the components that most frequently occur and consequently are the most efficient. Firstly, the theoretical concepts that are involved are analyzed. Specifically, the way senders use differentiated techniques to reach their intended receivers, especially in the context of online media, which include web portals, web newspapers, radio stations and TV channels. Thereafter, this thesis refers to advertisements, their targets, purpose and methods that offers particularly new opportunities in the field of advertising that encourage reciprocal communication (interchange) between business and the public. These being the most important characteristics and conditions for better results. The survey is conducted using the observation method, where 68 international and Greek news sites are monitored for the types of online advertising appearing on the original pages and on an article page of each site. The conclusions arising from the research confirm that the target audience is an essential consideration of advertising campaigns. The forms of advertising that are detected more frequently are those which select the audience to be displayed to. In addition, it is the ultimate aim to project each advertisement in the places most likely to be visited by the public concerned with each product or service.el_GR
dc.bibliography.number19el_GR
dc.audienceΓραφικές Τέχνες-Πολυμέσα/ΓΤΠΔΕel_GR
dc.coverage.pages340el_GR
dc.coverage.references30el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠεριέχει : Εικόνες, πινάκες, γραφημάταel_GR
dc.contributor.advisor1Βουλοδήμος, Αθανάσιος-
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100427_Αντωνάκη_Ελένη.pdfΔιπλωμαική Εργασία19.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons