Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/43398
Title: Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Authors: Αντωνάκη, Ελένη
metadata.dc.contributor.advisor: Αντωνόπουλος, Νίκος
Keywords: Διαφήμιση;Advertising;Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης;Mass Media;Επικοινωνία;Communication;Διαδίκτυο;Internet;Μορφές Διαδικτυακής Διαφήμισης;Types Of Online Advertising
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Η διπλωματική εργασία ‘Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης’ μελετά τις μορφές των διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στους διαδικτυακούς τόπους και ειδικότερα αυτές που εντοπίζονται στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ώστε να βρεθούν οι συχνότερα εμφανιζόμενες και κατά συνέπεια αποδοτικότερες μορφές. Αρχικά αναφέρονται οι θεωρητικές έννοιες που αφορούν την εργασία. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η έννοια του διαδικτύου, μέσω του οποίου διαφοροποιήθηκε ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, παρουσιάζονται τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα χαρακτηριστικά τους, ενώ ειδικότερα παρουσιάζονται τα διαδικτυακά ΜΜΕ που περιλαμβάνουν τις διαδικτυακές πύλες, τις διαδικτυακές εφημερίδες, τους διαδικτυακούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς. Έπειτα η διπλωματική εστιάζεται στην διαφήμιση, τους στόχους, τους σκοπούς και τα είδη της και πιο συγκεκριμένα στην διαδικτυακή διαφήμιση, η οποία προσέφερε νέες δυνατότητες στον χώρο της διαφήμισης με σημαντικότερη αυτή της αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και κοινού. Βάση των παραπάνω, αναλύονται τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης και οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματικότητά της. Ακολουθεί η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της παρατήρησης, όπου χρησιμοποιήθηκαν 68 διεθνής και ελληνικοί ενημερωτικοί ιστότοποι και, καταγράφηκαν τα είδη της διαδικτυακής διαφήμισης που εμφανίζονται τόσο στις αρχικές σελίδες όσο και σε μία σελίδα άρθρου του εκάστοτε τόπου. Μέσω της καταγραφής αυτής συγκεντρώθηκαν τα απαραίτητα στατιστικά δεδομένα για την διεξαγωγή των συμπερασμάτων. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα επιβεβαιώνουν την βιβλιογραφική ανασκόπηση, που αναφέρει οτι ο καθορισμός του κοινού στο οποίο απευθύνεται η εκάστοτε διαφήμιση είναι βασικό μέλημα για τις διαφημιστικές καμπάνιες, αφού συχνότερα εντοπίζονται οι μορφές διαφήμισης οι οποίες επιλέγουν το κοινό στο οποίο προβάλλονται. Επιπλέον επιδιώκεται η προβολή της εκάστοτε διαφήμισης σε τόπους που είναι περισσότερο πιθανό να επισκεφτεί κοινό το οποίο να το αφόρα το εκάστοτε προϊόν, υπηρεσία κ.α..
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100427_Αντωνάκη_Ελένη.pdfΔιπλωμαική Εργασία19.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons