Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/42993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑντωνόπουλος, Νίκος-
dc.contributor.authorΠαπαπλιούρα, Ιωάννα-
dc.date.accessioned2019-10-02T08:16:53Z-
dc.date.available2019-10-02T08:16:53Z-
dc.date.issued2019-09-29-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/42993-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά το πεδίο της αξιολόγησης ευχρηστίας διαδικτυακών τόπων, το οποίο ακόμη και σήμερα βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης. Το πρώτο μέρος αποτελεί μία θεωρητική ανασκόπηση του αντικειμένου αυτού, ενώ το δεύτερο επιχειρεί την εφαρμογή της αξιολόγησης στο χώρο της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μετά από εκτενή συγκριτική μελέτη των διαθέσιμων μεθόδων αξιολόγησης και των αντίστοιχων εργαλείων, για το πειραματικό μέρος επιλέγεται ο έλεγχος εφαρμογής κανόνων σχεδιασμού και προσβασιμότητας. Για την επίτευξη των ελέγχων αυτών γίνεται χρήση οχτώ (8) αυτοματοποιημένων διαδικτυακών εργαλείων. Τα 26 κριτήρια που επιλέγονται σχετίζονται με το περιεχόμενο, την πλοήγηση, τις επιδόσεις, τη διεπιφάνεια χρήστη και την προσβασιμότητα των διαδικτυακών τόπων. Το δείγμα αποτελείται από τα 41 τμήματα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ τα αποτελέσματα κάθε ελέγχου καταγράφονται σε σχετικό έγγραφο. Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη στατιστική επεξεργασία αυτών, καθώς και πιθανές μελλοντικές προεκτάσεις της έρευνας.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectΕυχρηστίαel_GR
dc.subjectUsabilityel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακοί τόποιel_GR
dc.subjectWebsitesel_GR
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectHigher Educationel_GR
dc.subjectΑυτοματοποιημένα εργαλείαel_GR
dc.subjectAutomated toolsel_GR
dc.subjectΚριτήριαel_GR
dc.subjectMetricsel_GR
dc.subjectΑξιολόγησηel_GR
dc.subjectEvaluationel_GR
dc.titleΑξιολόγηση ευχρηστίας διαδικτυακών τόπων: Η περίπτωση της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinUsability evaluation of websites: The case of Greek Higher Educationel_GR
dc.description.abstractlatinThis master thesis explores the field of website’s usability evaluation, that is still considered to be under development. The first part constitutes a theoretical review of this subject, while the second one attempts to implement the evaluation in the field of Greek Higher Education. After an extensive comparative study of the available evaluation methods and the corresponding tools, in the experimental part is completed be checking the design and accessibility rules. To achieve these tests, eight (8) automated web tools are used. The selected 26 criteria relate to content, navigation, performance, user interface and accessibility of websites. The sample consists of 41 departments of the Aristotle University of Thessaloniki and all the results are recorded in a relevant document. Finally, the conclusions drawn from a statistical processing, as well as possible future outcomes of the survey, are presented.el_GR
dc.bibliography.number41el_GR
dc.audienceΓραφικές Τέχνες - Πολυμέσα / ΓΤΠΔΕel_GR
dc.coverage.pages175el_GR
dc.coverage.references14el_GR
dc.coverage.appendixes3el_GR
dc.description.other0el_GR
dc.contributor.advisor1Αντωνόπουλος, Νίκος-
dc.contributor.advisor2Βουλοδήμος, Αθανάσιος-
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122673_Παπαπλιούρα_Ιωάννα.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής13.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.