Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/42993
Title: Αξιολόγηση ευχρηστίας διαδικτυακών τόπων: Η περίπτωση της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Authors: Παπαπλιούρα, Ιωάννα
metadata.dc.contributor.advisor: Αντωνόπουλος, Νίκος
Keywords: Ευχρηστία;Usability;Διαδικτυακοί τόποι;Websites;Τριτοβάθμια εκπαίδευση;Higher Education;Αυτοματοποιημένα εργαλεία;Automated tools;Κριτήρια;Metrics;Αξιολόγηση;Evaluation
Issue Date: 29-Sep-2019
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά το πεδίο της αξιολόγησης ευχρηστίας διαδικτυακών τόπων, το οποίο ακόμη και σήμερα βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης. Το πρώτο μέρος αποτελεί μία θεωρητική ανασκόπηση του αντικειμένου αυτού, ενώ το δεύτερο επιχειρεί την εφαρμογή της αξιολόγησης στο χώρο της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μετά από εκτενή συγκριτική μελέτη των διαθέσιμων μεθόδων αξιολόγησης και των αντίστοιχων εργαλείων, για το πειραματικό μέρος επιλέγεται ο έλεγχος εφαρμογής κανόνων σχεδιασμού και προσβασιμότητας. Για την επίτευξη των ελέγχων αυτών γίνεται χρήση οχτώ (8) αυτοματοποιημένων διαδικτυακών εργαλείων. Τα 26 κριτήρια που επιλέγονται σχετίζονται με το περιεχόμενο, την πλοήγηση, τις επιδόσεις, τη διεπιφάνεια χρήστη και την προσβασιμότητα των διαδικτυακών τόπων. Το δείγμα αποτελείται από τα 41 τμήματα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ τα αποτελέσματα κάθε ελέγχου καταγράφονται σε σχετικό έγγραφο. Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη στατιστική επεξεργασία αυτών, καθώς και πιθανές μελλοντικές προεκτάσεις της έρευνας.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122673_Παπαπλιούρα_Ιωάννα.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής13.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.