Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/42937
Title: Ποια είναι τα δυνατά και αδύναμα σημεία της σχολικής μεθόδου της πρώτης τάξης του γυμνασίου <<Αction.fr-gr 1>> σε λεξιλογικό επίπεδο; Πως θα μπορούσαμε να την βελτιώσουμε;
Authors: Σαχτιώτη, Μαρία
metadata.dc.contributor.advisor: Αντωνίου, Μαρία
Keywords: méthode scolaire, compétences, enseignement du vocabulaire, traduction en grec, accomplissement des tâches, perspective actionnelle, matériel supplémentaire, supports variés, activités interactives et autonomie des apprenants;σχολική μέθοδος, δεξιότητες, διδασκαλία του λεξιλογίου, μετάφραση στα ελληνικά, εκτέλεση καθηκόντων, προοπτική δράσης, συμπληρωματικό υλικό, ποικίλα υλικά, διαδραστικές δραστηριότητες και αυτονομία μαθητών
Issue Date: 14-Sep-2019
Abstract: Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσουμε ποια είναι τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της σχολικής μεθόδου της πρώτης τάξης του γυμνασίου «Action.fr-gr 1» σε λεξιλογικό επίπεδο. Στο πρώτο μέρος, εστιάσαμε στη διδασκαλία του λεξιλογίου, στην προοπτική δράσης και στο ρόλο της μετάφρασης στην τάξη. Στο δεύτερο μέρος, πραγματοποιήσαμε μία έρευνα απευθυνόμενη σε καθηγητές της γαλλικής γλώσσας που εργάζονται στο δημόσιο τομέα. Η έρευνά μας βασίστηκε σ’ένα ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε ηλεκτρονικά σε καθηγητές της γαλλικής γλώσσας. Μέσα από αυτό το ερωτηματολόγιο, εξετάσαμε, εάν η προοπτική δράσης μπορεί να ενταχθεί σ’αυτήν τη μέθοδο. Τέλος, προτείναμε συμπληρωματικά παιδαγωγικά φύλλα πάνω στις λεξιλογικές ενότητες της συγκεκριμένης μεθόδου. Για να ετοιμάσουμε αυτά τα παιδαγωγικά φύλλα, χρησιμοποιήσαμε ποικίλα υλικά και σκεφτήκαμε διαδραστικές ασκήσεις με σκοπό να γίνουν οι μαθητές αυτόνομοι.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
75474 ΣΑΧΤΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ.pdf.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.