Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/42349
Title: Αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στα Επαγγελματικά Λύκεια της Ξάνθης με τη χρήση του μοντέλου SERVQUAL
Authors: Καραγιάννης, Αλέξανδρος
metadata.dc.contributor.advisor: Βούζας, Φώτης
Keywords: ServQual;ServQual;Διοίκηση Ολικής Ποιότητας;Total Quality Management;Ποιότητα στην Εκπαίδευση;Quality in Education;Αξιολόγηση της ποιότητας;Quality assessment;Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση;Secondary Vocational Education
Issue Date: 14-Sep- 209
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι μια έρευνα η οποία έλαβε χώρα στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) που λειτουργούν στην πόλη της Ξάνθης. Ο βασικός σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στα συγκεκριμένα σχολεία, όπως την αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτά με τη βοήθεια του εργαλείου ServQual. Η συγκεκριμένη έρευνα βασίσθηκε στην κατασκευή και διανομή ερωτηματολογίου στο οποίο απάντησαν εθελοντικά εκπαιδευτικοί που εργάζονται στα τρία ΕΠΑ.Λ. της Ξάνθης. Το τελικό δείγμα της έρευνας αποτελείται από 92 εκπαιδευτικούς από το σύνολο 125. Για την αξιολόγηση της ποιότητας του παρεχομένου εκπαιδευτικού έργου επιλέχθηκε το εργαλείο ServQual που αναπτύχθηκε από τους Parasuraman, Zeithaml & Berry (1988). Πραγματοποιήθηκε δηλαδή μια εμπειρική ποσοτική έρευνα για την αποτίμηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, με τη χρήση του προαναφερόμενου εργαλείου, μέσω της σύγκρισης των προσδοκιών των εκπαιδευτικών και της πραγματικής κατάστασης διαπιστώνοντας με τον τρόπο αυτό τα λεγόμενα χάσματα. Το μοντέλο ServQual έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ερευνώνται πέντε παράγοντες των υπηρεσιών που προκαλούν ικανοποίηση: υλικά στοιχεία (tangibility), αξιοπιστία (reliability), ανταπόκριση (responsiveness), διασφάλιση (assurance), κατανόηση (empathy), και να προτείνει λύσεις για τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ότι δεν ικανοποιούνται οι προσδοκίες των εκπαιδευτικών για την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στα ΕΠΑ.Λ. της Ξάνθης και αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΛΙΚΟ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.