Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/42122
Title: Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων και δείκτες αξιολόγησης: Μελέτη περίπτωσης στο κλάδο της καπνοβιομηχανίας
Authors: Ζυγούρου, Αφροδίτη
metadata.dc.contributor.advisor: Μπέλλου, Βικτωρία- Μαρία
Keywords: social media marketing;metrics;awareness;tobacco industry
Issue Date: 8-Sep-2019
Abstract: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται όλο και πιο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια. Εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν τις αντίστοιχες πλατφόρμες προσφέροντας στις εταιρίες ένα καινούριο μέσω διαφήμισης και μια σημαντική ευκαιρία. Παρότι οι εταιρίες ενσωματώνουν τα κοινωνικά δίκτυα στο σύνολο των ενεργειών προώθησης, η ανάγκη για αξιολόγηση αυτής της πρακτικής γίνεται επιτακτική από ποτέ, ωστόσο παραμένει σε πολλές περιπτώσεις ασαφής και αχαρτογράφητη. Η ανάγκη μέτρησης της επίδοσης του μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων γίνεται εντονότερη καθώς σε πολλές περιπτώσεις οι εταιρίες επενδύουν παραπάνω χρόνο και χρήμα συγκριτικά με τις παραδοσιακές μεθόδους. Σε αυτή την διπλωματική εργασία, ορίζουμε τα κύρια χαρακτηριστικά των κοινωνικών δικτύων και παρουσιάζουμε τα πιο δημοφιλή από αυτά, την δεδομένη χρονική στιγμή. Επιπρόσθετα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τέτοιων τεχνικών αναλύονται. Επίσης, δίνουμε έμφασης το πώς και γιατί τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται για διαφορετικούς εταιρικούς στόχους και ποιοι είναι οι ενδεδειγμένοι δείκτες που πρέπει να παρακολουθεί η κάθε εταιρία για να αξιολογήσει τις ενέργειες της. Η ανάλυση εμβαθύνει περαιτέρω, παρουσιάζοντας μια μελέτη περίπτωσης στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας ο οποίος διέπεται από πολλούς περιορισμούς και νόμους όσον αφορά τη διαφήμιση. Συγκεκριμένα, αναλύουμε την περίπτωση της «Παπαστράτος» η οποία λάνσαρε για πρώτη φορά την πρώτη της ενέργεια στα κοινωνικά δίκτυα. Θα ερευνήσουμε δύο σημαντικές ενέργειες που είχαν στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας διάφορων πρωτοβουλιών της εταιρείας. Παρουσιάζουμε τους δείκτες που χρησιμοποίησε η εταιρία για να αξιολογήσει αυτές τις ενέργειες και ερευνούμε πως αυτό επηρέασε άλλες αποφάσεις. Τα κύρια ευρήματα της εργασίας αυτής είναι ότι τα κοινωνικά δίκτυα βοήθησαν επιτυχώς την «Παπαστράτος» να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της και να προωθήσει επιτυχώς και αποτελεσματικά μηνύματα σε συγκεκριμένους πληθυσμούς. Το περιεχόμενο των ενεργειών περιελάμβανε πραγματικούς υπαλλήλους της εταιρίας μέσα στην καθημερινότητα τους και έγινε πολύ αποδεκτό από τους χρήστες, δημιουργώντας σχόλια και συζητήσεις. Η αξιολόγηση αυτών των ενεργειών έδωσε στην εταιρία πολύτιμη γνώση που εφάρμοσε και σε άλλες ενέργειες στα κοινωνικά δίκτυα. Μιας και η «Παπαστράτος» είναι η μόνη εταιρία στον κλάδο με προϊόντα θερμαινόμενου καπνού που χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα με αυτό το στόχο δεν μπορούμε να οδηγηθούμε σε σύγκριση με άλλες εταιρίες του κλάδου. Μελλοντικές έρευνες στην καπνοβιομηχανία θα βοηθήσουν ώστε να τεθεί ένα πλαίσιο για επιτυχημένο μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων στον κλάδο.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZYGOUROU_A_DISSERATATION_MBA.pdfΔ.Ε. MBA2.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.