Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/42020
Title: Η συμβολή των αυθεντικών κειμένων στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων έκφρασης και κατανόησης γραπτού λόγου σε Έλληνες μαθητές που διαμένουν στο εξωτερικό.
Authors: Μερινοπούλου, Νικολέτα
metadata.dc.contributor.advisor: Κάκαρη, Διαμάντω
Keywords: Ενήλικες Adultes;Ανάγκες Besoins;Γαλλόφωνο περιβάλλον Milieu francophone;Αυθεντικά κείμενα Documents authentiques;Δραστηριότητες Tâches
Issue Date: 14-Sep-2019
Abstract: Η εκμάθηση μιας ξένης γώσσας, δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, ακόμα και αν οι μαθητές βρίσκονται σ’ένα γαλλόφωνο περιβάλλον, όπου έρχονται σε επαφή με τη γλώσσα-στόχο. Βέβαια, η έυκολη πρόσβαση σε αυθεντικά κείμενα, τους καθιστά προνομιούχους σε σχέση με τους μαθητές της ξένης γλώσσας σε ένα καθαρά σχολικό πλαίσιο. Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι να εξεταστεί αν η χρήση αυθεντικών κειμένων ως εργαλείο εκμάθησης της ξένης γλώσσας, αποτελεί μια διδακτική προσέγγιση, ικανή να καλύψει τις ανάγκες ενήλικων μαθητών που βρίσκονται στο εξωτερικό, βελτιώνοντας την στάση τους απέναντι στο γραπτό λόγο. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να αναζητήσουμε υλικό, ικανό να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους. Δεδομένου ότι, το κοινό μας επιθυμεί να επιτύχει την πραγματική χρήση της γλώσσας, προτιμήσαμε τη χρήση αυθεντικών κειμένων μέσω ίντερνετ αλλά και αυθεντικά κείμενα τα οποία οι ίδιοι οι μαθήτες συνέλεξαν. Με σκοπό την υλοποίηση της έρευνάς μας, δημιουργήσαμε κάποιες δραστηριότητες, οι οποίες αφορούν συγκεκριμές θεματικές του εκπαιδευτικού εγχειριδίου, το οποίο χρησιμοποιούμε στα μαθήματα της γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Αυτή η έρευνα βασίζεται σε συνεντεύξεις που υλοποιήθηκαν στους ενήλικες μαθητές με σκοπό να διακρίνουμε τη στάση τους απέναντι στα αυθεντικά κείμενα. Το συμπέρασμα που προκύπτει από την εργασία μας είναι ότι η συμβολή των αυθεντικών κειμένων στην εκμάθηση/διδασκαλία της ξένης γλώσσας σ’έλληνες μαθητές που διαμένουν σε γαλλόφωνο περιβάλλον είναι αναμφισβήτητη. Συμβάλλουν στην ανάπτυξη της δεξιότητας της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου, εκθέτουν τους μαθητές σε μια πραγματική χρήση της γλώσσας, μυούν τους μαθητές στην γαλλική κουλτούρα και ευνοούν την αυτόνομη μάθηση.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101295_ΜΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ_ΝΙΚΟΛΕΤΑ.pdf.pdfΔιπλωματική εργασία3.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.