Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/41895
Title: "Κινητός" Τουρισμός: Αγορά, Τάσεις και Προκλήσεις
Authors: Frousiou, Marina
metadata.dc.contributor.advisor: Papalexandris, Alexandros
Keywords: Τουρισμός;Tourism;Ταξίδι;Travel;"Έξυπνα" Τηλέφωνα;Smart Phones;Εφαρμογές Κινητών;Mobile Applications;Χρήστες;Users;Ικανοποίηση;Satisfaction
Issue Date: 8-Sep-2019
Abstract: Στις μέρες μας, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν, εκτενώς, τις «έξυπνες» συσκευές τους και εφαρμογές που μπορούν να εγκατασταθούν σε αυτές τις συσκευές. Η διευρυμένη χρήση των smartphones/tablets οδηγεί στην ανάγκη δημιουργίας εφαρμογών που θα μπορούν να εγκατασταθούν απλά στις «έξυπνες» συσκευές και να διευκολύνουν τη ζωή των χρηστών. Υπάρχουν πολλά είδη εφαρμογών όπως εφαρμογές για ταξίδια, παιχνίδια, κοινωνικά μέσα δικτύωσης, κλπ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι κινητές συσκευές αποτελούν σημαντικό παράγοντα στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των τουριστών και έχουν υιοθετηθεί ως τουριστικά εργαλεία. Σε αυτή την εργασία θα εξετασθεί η ικανοποίηση των ταξιδιωτών από την χρήση των τουριστικών εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας. Σήμερα, οι τουρίστες αναμένουν να έχουν εξατομικευμένη πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία ανά πάσα στιγμή, ενώ εξερευνούν έναν προορισμό. Οι ταξιδιώτες χρειάζονται πληροφορίες σχετικά με τα καταλύματα, τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα, ώστε να ζήσουν στο έπακρο την εμπειρία τους. Η έρευνα αποκάλυψε ότι η αυξημένη χρήση των ταξιδιωτικών εφαρμογών οφείλεται στην ανάγκη των ταξιδιωτών για ανταλλαγή πληροφοριών και για την εισαγωγή τους σε πιο «local» πράγματα. Οι εφαρμογές που εξετάζονται είναι οι Trip Advisor, Make my Trip, Expedia, Skyscanner, Airbnb, Trivago, Booking.com, Yelp και Google maps. Η μελέτη δείχνει ότι οι τουρίστες είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις υπάρχουσες τουριστικές εφαρμογές. Ωστόσο, το πραγματικό ερώτημα είναι εάν οι υπάρχουσες εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας είναι σε θέση να ικανοποιήσουν πλήρως τις ειδικές ανάγκες και τις απαιτήσεις των τουριστών. Τα αποτελέσματα αυτής της εργασίας δείχνουν ότι το “personalization” και το “context awareness” παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των τουριστικών εφαρμογών. Οι ταξιδιώτες μετατοπίζουν, όλο και περισσότερο, τις δραστηριότητες που συνήθως διεξάγονταν πριν ή μετά το ταξίδι τους, προς το στάδιο της εμπειρίας που αποκτούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Όσον αφορά το σχεδιασμό μίας κινητής τουριστικής εφαρμογής, συμπεραίνεται ότι η απόκτηση πληροφοριών αποτελεί τη πιο σημαντική λειτουργία. Ως αποτέλεσμα, η αλλαγή συμπεριφοράς των ταξιδιωτών που πλέον επιζητούν να αποκτούν πληροφορίες άμεσα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, δίνει τη δυνατότητα για εμφάνιση νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Λέξεις – Κλειδιά Τουρισμός, ταξίδι, «έξυπνα» τηλέφωνα, εφαρμογές κινητών, χρήστες, ικανοποίηση
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124357_FROUSIOU_MARINA.pdfMain dissertation document841.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.