Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/41852
Title: Νέο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών: κριτική ανάλυση και προκλήσεις για την εφαρμογή του στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Γαλλικής ως ξένη γλώσσα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Authors: Κιρμιζά, Αντιγόνη
metadata.dc.contributor.advisor: Λάχλου, Σοφία
Keywords: Programme d'Etudes;Πρόγραμμα Σπουδών;école primaire;Δημοτικό Σχολείο;manuel;διδακτικό εγχειρίδιο;évaluation;αξιολόγηση;niveau A1;επίπεδο Α1
Issue Date: 14-Sep-2019
Abstract: Τον Σεπτέμβριο του 2016 τέθηκε σε ισχύ μέσω υπουργικής απόφασης, το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες, το οποίο φιλοδοξεί να συνδέσει την εκμάθηση των ξένων γλωσσών στο δημόσιο σχολείο με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. Στο πλαίσιο αυτό, το νέο αυτό Πρόγραμμα Σπουδών ορίζει συγκεκριμένες γλωσσικές δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής στην ξένη γλώσσα για να κατακτήσει κάθε επίπεδο γλωσσικής επάρκειας. Στην παρούσα εργασία, επιχειρείται αρχικά μία αναλυτική επεξήγηση του υπουργικού διατάγματος, βασισμένη στο πλήθος των σχετικών ηλεκτρονικών αρχείων που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Ακολουθεί η αναζήτηση και καταγραφή των επικοινωνιακών, γραμματολογικών και λεξικολογικών στόχων που θέτει το Πρόγραμμα για το επίπεδο Α1, μέσα στα ευρέως διαδεδομένα διδακτικά εγχειρίδια «Arthur et Lilou» 1 και 2 (εκδ. Trait d’Union). Τέλος, γίνεται στατιστική και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης δείγματος 274 μαθητών της Ε’ και της Στ’ τάξης Δημοτικών Σχολείων, ώστε να απαντηθεί το ερώτημα αν ο στόχος του Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή η κατάκτηση του επιπέδου Α1- στη Β’ ξένη γλώσσα, με το πέρας της φοίτησης των μαθητών στη Δημοτική Εκπαίδευση, είναι εφικτός και σε ποιον βαθμό.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KIRMIZA ANTIGONI.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.