Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40829
Title: H αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), ως εργαλείο μάρκετινγκ οργανισμών και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών Αθλητικού Τουρισμού.
Authors: Παπαϊακώβου, Νικόλαος
metadata.dc.contributor.advisor: Ζαρκάδα, Άννα
Keywords: Αθλητικός Τουρισμός / Sports Tourism;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης / Social Media;Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων / Social Media Marketing;Στάδια καταναλωτικής συμπεριφοράς / Consumer behavior stages
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου που διαδραματίζουν τα Social Media ως εργαλείο μάρκετινγκ οργανισμών και επιχειρήσεων παροχής αθλητικών τουριστικών υπηρεσιών. Ο Αθλητικός Τουρισμός παρέχει αυθεντικές βιωματικές εμπειρίες μέσω της συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες ή και της θέασης αθλητικών γεγονότων, με τα Social Media να ενισχύουν το ρόλο τους ως εργαλείο διάχυσης αυτών των εμπειριών σε κοινότητες που συμμετέχουν ενεργά στην αλληλεπίδραση. Επιχειρήσεις και οργανισμοί Αθλητικού Τουρισμού κατανοώντας τις δυνατότητες αλλά και τη δυναμική εξέλιξη αυτής της μορφής επικοινωνίας καθιέρωσαν ως λειτουργική ανάγκη και το Social Media Marketing, με την παρουσία τους στις εφαρμογές να αποτελεί βασικό εργαλείο ανάπτυξης της στρατηγικής τους. Η διπλωματική εργασία έλαβε μια ολοκληρωμένη μορφή, καθώς στράφηκε στην διερεύνηση της στρατηγικής αξιοποίησης των Social Media των παραπάνω οργανισμών και επιχειρήσεων σε κάθε στάδιο της τουριστικής καταναλωτικής συμπεριφοράς, δηλαδή κατά την αναζήτηση πληροφοριών και πριν την απόφαση αγοράς, κατά τη διάρκεια κατανάλωσης της εμπειρίας και μετά το πέρας της κατανάλωσης. Η μεθοδολογική της προσέγγιση οργανώθηκε :  Στη θεωρητική θεμελίωση των όρων που αναφέρονται : Αθλητικός Τουρισμός, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), Τουριστική Καταναλωτική Συμπεριφορά, Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Marketing), και των επιμέρους εφαρμογών στρατηγικής ανά στάδιο της τουριστικής καταναλωτικής συμπεριφοράς  Στην ποιοτική έρευνα πεδίου, με συνεντεύξεις σε πληροφοριοδότες παραγωγούς Αθλητικού Τουρισμού  Στην εξαγωγή συμπερασμάτων και την διατύπωση προτάσεων για μελλοντική έρευνα Ως συμπέρασμα προέκυψε ότι οργανισμοί και επιχειρήσεις παροχής Αθλητικών τουριστικών υπηρεσιών αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα του Social Media Marketing και στοχεύουν στρατηγικά στην αξιοποίηση του, σε κάθε στάδιο της καταναλωτικής συμπεριφοράς .
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΙΑΚΩΒΟΥ Δ.Ε. Δ.Τ.Ε. docx.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής1.29 MBPDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.